Scéne : in the forest.
Rob pov. :
"zo, ben je er toch geraakt?" vraagt Catherine.
pf, zo beschamend als je telaat komt. De andere gasten kijken mij aan alsof ik een idioot ben, misschien ben ik dat ook xd
"jah, laten we dan beginnen" zegt Catherine, "hier geef ik jullie een deel van het script, jullie gaan allemaal een stukje acteren met Kristen, het is een belangrijke scéne in de film, het is het moment waarop Bella te weten komt dat Edward geen mens is, en wat hij dan echt is, Bella beweert dat ze het ni erg vind, maar Edward probeert haar daarop toch nog bang te maken, maar bezwijkt uiteindelijk..., ach lees het effe, jullie krijgen tijd om je in te kunnen leven, euhm wilt er iemand iets om te drinken?". De eerste jongen -die michael heet- vraagt gwn een cola, en da andere bruisend water, Kristen vraagt een koffie. Ik zeg "het zelfde als haar" en wijs naar Kristen. ze kijkt mij effe raar aan , en ik glimlach terug, waarop ze meteen wegkijkt, ze vind me vast een onozelaar. Ze kijkt in het stuk script dat ze vast heeft. Ik neem mijn script van de tafel en kijk naar de eerste pagina waar 'scéne in het bos' op staat, en sla die pagina om , op de 2de pagina staan exacte beschrijvingen, van de omgeving en de bewegingen, ik begin te lezen.
Bella loopt het bos in Edward volgt.
Als ze in het bos zijn stopt Bella, Edward komt heel stil aangelopen, tot hij net achter haar staat.
Bella:.... How old are you?
Edward: 17
Bella: How long you've been 17?
Edward: A while.
Bella: I know what you are.
Edward: say it. Out Loud. Say It!
Bella: A vampire.
....
(ik ga niet de hele tekst opzettn :d, maar je weet vast wat ik bedoel xd het is het script )
Als ik gedaan heb met lezen, drink ik even van mijn koffie. Iedereen heeft gedaan met lezen. "Wil er iemand beginnen?" vraagt Catherine. De jongen die Thomas heet staat op "jah, ok ik"
"Euhm jah, Kristen als je klaar bent, beginnen we"
"jah ok , ik ben klaar" antwoord Kristen.
Ik ga als laatste, ik zet mij recht , en ga staan zoals het op het script staat. Kristen begint, ze is echt goed, ik moet niet veel moeite doen om mij in te leven. Zoals zij dat zo echt kan brengen, was het alsof zij echt Bella was en ik echt Edward, hoe ze acteert. Ze gelooft echt in wat ze doet. Als de we klaar zijn, aplaudiseert Catherine kort. (deed ze bij ons alle drie) "Ja, dit gaat echt moeilijk worden, ik vond jullie echt alle drie goed, er kan wel maar 1 iemand Edward spelen, maar ik bel jullie wel nog als ik er uit ben. Moet jullie nog iets hebben om iets te drinken?"
"Waarom gaan we samen niet eens iets gaan drinken? Ik bedoel, elkaar beter leren kennen,," Iedereen gaat akoord, en ook Catherine vindt dit een heeel goed idee,,
Er zijn nog geen reacties.