At caterine's home
Rob pov. : .... Yes! Weer een stap dichter bij Kristen!
ow, wacht eens... zou die daar ook zijn?
Kris pov. : Het ambetantigste stuk is voorbij, pf, al die 3000 mensen die denken da ze het kunnen, Catherine heeft mij gevraagd om nog is langs te komen om de laatste 3 -waar zij niet uit kan kiezen- te testen, en ze heeft mij ook verteld dat ik mee mag kiezen 'ze wil een perfect koppel' jezus, misschien wordt deze film wel niks. Dit gaat echt zwaar worden om te werken, dat mens is te hyper...
sow, bij haar aangekomen is er natuurlijk nog niemand,(ik moest een uurtje later langskomen, om te kunnen bespreken). ze zegt mij welke kandidaten er nu juist nog overblijven, en 1 iemand herken ik nog, jah die gast vanuit harry potter...
Een uurtje later komt de eerste aan. Eerst zitten we in de zetel nog wat te kletsen, maar al snel was daar ook de 2de, alle twee erg tof. na 10 minuten besluit Catherine om te beginnen: "ja, die ene zal besloten hebben om toch niet langs te komen,we kunnen niet blijven wachten hé"
We gaan naar haar bureau, en juist als we alles klaar gezet hebben, gaat de bel. "ik ga wel open doen" zeg ik. Aan de deur staat die Robert, hij had duidelijk niet verwacht dat ik open kwam doen, hij kijkt verwondert...
"jah, kom binnen."
"Sorry dat ik telaat ben, ik stond in de fille"
"uhu"
"euhm,zijn jullie al begonnen?"
"neh, je bent juist 'op tijd' " zeg ik met een sarcastische ondertoon.
met deze uitspraak verschijnt er een glimlachje op zijn gezicht. We komen aan in het bureau...
Er zijn nog geen reacties.