Let's have some fun.
terug aan het internaat, ik zat op mijn kamer, aan mijn bureau. Ik was wat aan het denken hoe ik het hier vond. Het was eigenlijk beter dan thuis, daar was enkel gezaag en geruzie. Hier had ik een plek voor mij alleen. Straks zal ik mijn moeder bellen, en even op de computer gaan, msn'en met mijn vriendinnen van vroger en de internettaak tegen maandag maken, dan ben ik er al vanaf.
Eigenlijk is de kamer wel nog tof, ge hebt uw eigen wc, badkamertje, echt zo privéruimte. Het weekend dat nu zal komen zal vreselijk leuk worden aangezien ik mijn snakebite's mag laten zetten in ruil voor internaat! Dat vind ik wel heel cool. Ook mag ik mijn pony en roze meshen in mijn zwarte haar. Eigenlijk is mijn moeder zo slecht nog niet en mag ik veel. Ze wilt gewoon niet dat ik op het slechte pad zit. Vroeger was ik echt zo margi, niemand op mijn school zag me staan, ze vonden mij allemaal : die junkie. Zovéél blowde ik nu ook weer niet, en ben ook niet van plan voor dat hier vaak te doen. Ik ga veranderen, op mijn manier... Alles wordt beter, meer vrienden, meer stijlen en meer ik.
Ik deed de deur open op weg naar de gang; naar de computers, er was er maar 1 bezet, Lisa... Pff, ik had geen zin om te praten met haar. Ik ga wel naar beneden, Chill kamer... Raraaa, wie zat daar? Romy & Matti en iemand die ik niet kende.
"Hooi!" zei ik vrolijk.
" aah schattie, kenje Alexander al?" vroeg matti aan me.
"Nee, hoj, aangenaam, ik ben Megan."
" heey megan, alles ok?" vroeg Alexander vriendelijk.
"ja natuurlijk, zeg, mag ik u ook gewoon alex noeme? Beetje makkelijker hé!"
"jaaa doe maar, ik noem hem ook altijd Alex" zei Romy.
"aah, wat heb ik honger! Komt misschien door al de alochol, ik krijg daar altijd honger van, op feestjes snachts ook soms, 'aaah ik heb frieten nodig zeg ik dan !'''
" amai, wat ben je in een goede mood vandaag zeg Mgaaaanniee, ik heb ook verschrikkelijke honger schattekootje." zei Matti
Mgann: -KUCH KUCH-
matti: " ehm ja sorry, ik ben gewoon melig vandaag."
ik keek naar alexander, waw, wat was hij gorgeous.
"heeej gastjes, ik krijg dit weekend me snakebites trug! yes, eindelijk." zei ik vrolijk.
" gorgeous!" zei Alexander die er zelf ook had.
"kbn blij voor je liefjee!" zei Romy.
" haha, bedankt, me haar zal ook weer eens anders worden, kweetniet, kben dat blond beugezien, ik denk dat ik het zwart kleur, of rood ofzo, wat denken jullie?"
Alex:" oh, zwart moet je beeldig staan, gij hebt zo'n gezicht waar alles bij past, da blond nu is ook vreselijk mooi eh! Pffff!"
" nicotinebreak, ik ga naar buiten" zei ik.
niemand kwam met me mee, dus ging ik maar alleen naar buiten het werd al donker, ik belde mijn moeder terwijl ik een sigaret opstak. " Hii mammiee!" zei ik "oh hey! Ik mis je ! hoe is het daar?"vroeg ze! "Super, tis hier heel leuk eigenlijk, en heb al vrienden gemaakt enzo! Maaar kzal wel blij zijn dit weekend als ik thuis ben! je bent mijn cadeautje voor mijn verjaardag toch nog niet vergeten hé?" vroeg ik, "nee joh! Tuurlijk krijg je je piercings, dat is je beloning hé! Maar schattie ik moet door, pap roept om te eten!"
"Oke mams, doe Mathieu de groeten van me, en pap natuurlijk ook! Smakelijk ! tot het weekend! ik kan eigenlijk echt niet wachten heeé tot dan ! Pff, het zal een lange week zijn."
ik rookte mijn sigaret nog op, en ging terug naar binnen, keek op mijn gsm en zag dat binnen 15 minutjes het eten klaar zou zijn, ik springde nog even binnen in de 'chill kamer' om te zeggen dat ik naar boven ging, ik vroeg eerst nog wat Alex' kamernummer was, 705, yeah! dicht bij mij.
alex stapte op en ging met me mee naar boven, we praatten nog een beetje, en we stonden samen in de lift, naar boven.
ik vroeg hem of hij hier al lang was hij antwoorde :'even lang als jij schoonheid.'
ik moest altijd blozen als iemand me zei dat ik mooi was.
We gingen samen aan het tafeltje in het 'restaurantje' zitten. En we aten wat de pot schafte, eigenlijk was zelfs het eten niet zo slecht.
Hij vroeg me of ik mee wou naar zijn kamer, okeé.
Ik ging zitten op zijn bed en keek naar de posters die er hangden, Oliver sykes. & Amber Rose, ze heeft hetzelfde haar als ik nu. Ofja, niet meer lang.
Hij ging naast me zitten, keek me aan;
Hij kuste me, lang, lang & lekker, heel lekker. Ik voelde de bolletjes van zijn snakebite, ik, ik, raaaaawr.
Er zijn nog geen reacties.