Ik trek de dekens over me heen en staar naar het plafond.'Hebben jullie veel mensen vermoord?'

Pein draait zich op zijn rug en vouwt zijn armen onder zijn hoofd.'Mhh..Ligt eraan wat je veel vindt'. 'Ja dus.Zouden jullie mij ook kunnen vermoorden?' Vraag ik zonder naar hem te kijken, het plafond was ook zo interessant..'Nee..Tenzij je informatie door geeft aan mensen die het niet mogen weten.Alles over Akatsuki moet hier binnen blijven.Anders kan het nog wel eens zijn dat ik een van de jongens achter je aan stuur'. Grijnst Pein en duwt met zijn voeten tegen mijn benen aan waardoor ik half uit bed val.'Ja, hallo!' Roep ik en schravel om niet te vallen.Pein lacht zachtjes en draait zich weer om.Ik ga op mijn knieën zitten en leun over zijn zeide heen.'Alles oke?' Vraag ik zachtjes als ik hem met een diep denkend gezicht zie liggen.Pein legt zijn vinger tegen zijn lippen wat mij verbaasd laat kijken.'Hoofd in!' Roept Pein terwijl hij zijn arm om mijn middel slaat en ons door de raam heen werpt.Het glas breekt en ik maak me klein.Een schok gaat door ons beide als Pein met zijn voeten op de grond beland en zet me neer.Opnieuw legt hij zijn vinger op zijn lippen en kijkt omhoog.Boven klinkt gerommel en zachte stemmen.Ik kijk met angst omhoog en druk me tegen de muur als Pein zegt.Samen lopen we langs de muur naar de voordeur zonder geluid te maken.Pein verdwijnt de hoek om en ik wil volgen maar mijn linker voet blijft haken.Ik draai me om en trek aan mijn voet die niet los wilt komen.'Pein?!' Roep ik zachtjes en beweeg flink met mijn been die wel in cement vast lijkt te zitten.'Pein?!' Roep ik iets harder en kijk naar de hoek waar hij verdween.Vanuit het huis komen een aantal knallen en geroep.Opnieuw draai ik me om naar mijn been en gil als er een hand uit de aarde omhoog komt en wrik hard aan mijn voet.'Kom los!!Ga weg, ga weg!!' Gil ik en voel de hand om mijn been heen.'Pein?!!' Gil ik hard en val neer in de aarde waar plantjes in stonden.Ik grijp me vast aan de stam van een kleine boom en probeer me eruit te trekken terwijl er een twee hand komt en me vast pakt.'Pein!!' Gil ik en hoor voetstappen, ergens ver weg.Als ik om kijk, schiet ik los en zit ik tot mijn middel in de aarde.Wat is dit voor zieke situatie?Werd ik door de doden de grond in getrokken voor wraak?Maar wat had ik fout gedaan?!Rode ogen kijken me aan wat me de rillingen geven.Adrenaline neemt mijn lichaam over en ik sla mijn vuist naar de ogen toe.Mijn vuist raakt niks en ik zak weer verder.Mijn voeten leken verdwenen te zijn, ik voelde niks meer, alleen nog wat boven de grond was.Paniek slaat toe wat ik probeer tegen te houden.'Je bent een ninja, Junya!Je bent de overlevende van de Gaioh clan, jij debiel!' Scheld ik mezelf toe en probeer naar de stam van de boom toe te komen.Ik strek mijn arm zo ver ik kan maar ik zak steeds verder en kan alleen maar graven in het vochtige zand.Ik hoor de poort open gaan en kijk op.'Help!!' Roep ik naar de gedaantes die ik zie staan.Een enorme ruk trekt me naar onder en ik verlies al mijn hoop.Maar voordat alles onder het zand verdwijnt voel ik een hand me vast grijpen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen