Foto bij 13. such a great feeling

Sammy ligt al een poosje te slapen en Taylor en ik liggen voor de openhaard monopoly te doen.
‘wat een dom spel, je wint de hele tijd.’
‘nou het spel is nog maar net begonnen koop gewoon een huisje.’
‘nee straks heb ik geen geld meer. Oké ik wil dit niet meer spelen ik snap er toch niets van.’
‘wat wil je dan doen? Er is toch niets op de televisie.’
‘nou laten we dan mens – erger – je – nieten, dat snap ik tenminste.’
Taylor ruimt het monopoly bord op en ik loop naar de kast waar de spelletjes in staan. En pak een oude rode doos eruit. Naar een poosje waren we al weer flauw van het spel. Nou ja ik tenminste want Taylor speelde vals.
‘laat die troep maar liggen ruimen we morgen wel op.’ Hij staat op loopt naar me toe en tilt me op.
‘leuke service heb ik hier.’lag ik. Tot aan het bed tilt die me en legt hij me op bed neer.
‘nu ben je precies waar ik je hebben wil. ‘ hij lacht en komt naast me liggen. Hij veegt mijn haar van mijn wang af en geeft me een kus, hij drukt zich langzaam tegen me aan. Hij streelt me door mijn haar en geeft me kusjes in mijn nek.
‘ik hou echt van je.’ Fluistert hij zachtjes in mijn oor. Ik geef hem lachend een kus,
‘ik ook van jou.’ Fluister ik zachtjes terug. Hij drukt zijn lippen stevig op de mijne en voel zijn tong zachtjes tegen mijn lippen. Ik haal mijn hand door zijn haar en streel hem zachtjes over zijn nek, zijn warme handen glijden over mijn rug. Naar een poosje kijkt hij me recht in de ogen aan hij streelt me over mijn wang,
‘we zijn alleen hier hé, en samen en we kunnen alles doen wat we willen hier.’ Ik begin te lachen ik weet waar deze opmerking naar toe gaat, ik druk hem tegen me aan en begin hem te zoenen.

We kijken allebei naar het plafond, ik lig dicht tegen hem aan hij heeft zijn arm om me heen. Hij geeft me een kus op mijn slaap.
‘ik vond geweldig’. Zei die nog een beetje hijgend. Ik moest lachen. Ik streel hem nog steeds zachtjes over zijn buik.
‘het voelt een beetje raar.. maar we hebben dus echt seks gehad.’ Taylor lacht.
‘ja dat hebben we zonet echt gehad.’ Ik voel mijn hart nog razen van geluk.
‘gaat jou hart ook zo tekeer?’ vraag ik zachtjes.
‘wil je graag voelen?’ ik leg mijn hand die zonet nog zijn buik streelde op zijn hart.
‘voelt het zelfde als de mijne.’ Hij geeft me een paar kusjes en drukt zich nog dichter tegen me aan. Tot nu toe kon ik de hele nacht niet slapen ik vond het zo heerlijk om naast hem te liggen. Ik hoorde aan zijn adem dat hij al wel sliep ik gaf hem drie zachte kusjes in zijn nek en kroop nog net ietsjes dichter tegen hem aan. Hij voelde gewoon heerlijk warm aan. Hoefden we maar nooit meer op te staan en altijd zo tegen elkaar aan liggen.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen