Foto bij 12.we call him sammy

Taylor pakt mijn hand vast. We lopen nu eindelijk door het bos, maar toch anders dan gepland. We hadden nu een kleine pup bij ons die we de hele vakantie moesten verzorgen.
‘we zullen toch wel een naam moeten bedenken voor hem/haar.’zeg Taylor.
‘ja dat weet ik ook. Maar hoe zullen we hem noemen?’
‘we kunnen hem gewoon simpel weg bo noemen maar dat wil je vast niet. Want je houd niet zo van simpel.’
‘nee precies ik houd niet zo van simpel het moet wel een leuke naam zijn. Sam?
‘nee dan moet het Sammy zijn klinkt toch schattiger bij dat beestje?’
‘oké ik vind het best.’ Ik ren naar Sammy toe en gooi wat sneeuw over hem heen hij begint te blaffen en om me heen te springen. Taylor loopt langzaam voor ons uit Sammy holt er als een speer achteraan en laat mij achter. Zonder te aarzelen ren ik naar Taylor toe en spring achter op zijn rug. Hij had zo’n aanval wel al bedacht en liet me achteruit vallen in de sneeuw. Ik begin te lachen.
‘je bent echt zo gemeen weet je wel hoe koud het is?’
‘je bedoelt in de sneeuw? Ja ik ben bang voor jou.. koud.’ Hij begint te lachen en loopt naar me toe, hij gaat gehurkt bij me zitten en ik zie hem wat sneeuw pakken voor dat ik kon gillen en lachen tegelijk werd ik al weer in gepeperd. Ik kan hem nog net achteruit duwen in de sneeuw. En neem mijn wraak door hem drie keer zo hard in te peperen.
‘fijn hé vind je ook niet.’ Ik hoor Taylor zachtjes lachen.
‘oh echt heerlijk ik geniet er van.’ Hij roept Sammy en ik help hem weer omhoog. Samen besluiten we naar het huisje terug te wandelen om iets warms aan te trekken.

‘Roos.? We zijn helemaal vergeten om eten te halen zullen we even snel naar de winkel gaan om iets te halen?’
‘ja laten we dat maar snel doen, even wachten dan pak ik snel mijn snow boots.
Het is al snel donker als we met zijn tweeën naar de winkel lopen. We pakken snel een winkelkarretje
‘wil je voor vanavond nog iets?’
‘nou.. zoek jij maar iets dan kijk ik even bij de chocolademelk en koffie.’
Als we bij de kassa aankomen zit het hele karretje vol met van alles en nog wat. Met 3 grote zakken lopen we terug naar het huisje en maken alles binnen gezellig voor het avond eten.
Voor Sammy hadden we een mandje gekocht, en wat eten. En niet te vergeten hondenkoekjes. Dus die vermaakte zich wel bij ons.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen