Did I bite her?
Larissa keek eerst me bang aan, en wilde daarna gillen, maar het lukte haar niet.
Ik zetten mijn handen op haar schouders,
Ik voelde opeens 2 handen me bij mijn middel en trokken me terug, ik moest stoppen dacht ik, Stop nu ! Hoorde ik nu ook. Dat probeerde ik ook maar het lukte niet iets in mij zei tegen mij dat ik moest stoppen. Ik keek naar Larissa nu niet huilende en trillend op de grond zat kijkend omhoog naar mij.
Ik liet me een beetje los en voelde dat ik nu tegen de muur werd geduwd met een harde kracht.
Ik keek nu midden in de ogen was Edward, hij keek me bezorgd aan.
Hij pakte nu zijn hand iets omhoog en zat nu bij mij pols en hij stopte de tijd.
Hij nueride nu een liedje, ik kende het niet, maar ik werd er wel wat rustiger van.
Hij liet mijn arm en mijn pols los en ik zakte nu helemaal in elkaar en keek naar de nog steeds bevroren larissa die nog steeds keek naar de plek waar ik net stond.
Ik keek haar aan, om haar heen een grote plas met bloed en zijzelf ook helemaal onder het bloed, wat waarschijnlijk kwam doordat ze in de plas had gelegen.
Haar handen helemaal onder, maar haar gezicht niet.
Haar mooie zwarte jurk nu ook helemaal verpest. Ik keek naar Edward die nu langzaam naar Larissa liep en bij haar neerhurkte.
Heb ik haar gebeten? Vroeg ik aan Edward en ik voelde de tranen boven komen maar …
Ik kon niet huilen, het was alsof het bleef hangen en het gewoon was of er niets aan de hand was.
Edward draaide zich terug naar mij en keek me emotieloos aan.
Liep nu naar me toen, ik keek hem nog steeds vragend aan, hij gaf me het flesje.
Maar zei nog steeds niet we keken nu allebei naar Larissa die nog steeds niet had geknipperd, geademd of iets in die richtig.
Reageer (3)
wow
1 decennium geledenEdward, maak larissa dood(dance)
en dan komt larissa terug als spook
en dan kom ik als spoken killer
en Eline ik zou edward slaan(A)
OeHH SNeLL VeRDER..!!!!!
1 decennium geledenWoRD LArISS WeL WeER NOrMAALL..????
DaT Ze WEeR KaN BEwEGEn..????
sNEeLlLL VeRDErR..!!!!
KUCHKUCH... heee kijk larissa kuchtxD
1 decennium geledenSnellVerderrr(H)