Robert pov.: .... achter de jury gaat een deur open, en toen maakte mijn hart een sprongetje...

Kristen pov. : pff, effe twijfelde ik nog of ik niet wou doen alsof ik ziek was. Ik weet dat dit erg belangrijk is enz. maar veel goeie 'edwards' zijn er nog niet gepasseerd. achjh, ik ga toch trg,, voor ik de deur van de wc naar de zaal open doe, hoor ik dat de volgende kandidaat al binnen is gekomen. ik doe de deur open en loop naar mijn stoel naast de jury. Ik zie op de papieren van Catherine,(Hardwicke ; de director van deze film,) dat deze kandidaat Robert Pattinson heet, hmm effe denken,, deze naam zegt mij iets , en daar heb je het al, Harry Potter and the goblet of fire, misschien is dit eens iemand die er wat van kan dan,, Catherine onderbreekt mijn gedachten "Jah, dit is Kristen Stewart,die de hoofdrol van deze film gaat spelen"
"hey" zegt Robert tegen mij,
"ook hoi" antwoord ik hem, maar hij blijft mij aankijken in mijn ogen,even kijken we elkaar zo aan, ook als Catherine weer begint met praten blijft hij kijkn, nu met ee lichte grijns, vast omdat ik ook terug kijk "Jah, laat nu maar zien wat je kan,er zijn nog veel kandidaten die moeten komen, ik denk dat je met je uiterlijk al een beentje voor hebt," nu kijkt hij weg, ik knipper even met mijn ogen. woow, dat was raar, denk ik bij mijzelf.
hij begint zijn tekst te zeggen, en Catherine corrigeerd hem bij sommige punten, als hij gedaan heeft zegt ze nog dat hij het goed gedaan heeft, en dat hij wel een kans maakt. als hij naar buiten gaat, staard hij mij nog eens aan, maar deze keer staar ik niet terug, als hij buiten is begint Catherine tegen mij
"En hoe vond je deze?"
"wel goed,"
"Hij staarde je zo aan,dat heeft wel indruk gemaakt, zo geobsedeert, Edward is ook geobsedeerd met Bella, neh serieus, deze kandidaat maakt veel kans,"
" jah zal wel," eigenlijk heeft ze wel gelijk, hij was goed, maar ik weet niet goed wat ik van hem moet denken... hij keek zo sterk naar mij...

Reageer (1)

  • Nixon

    Whaa, ik vind dit echt grappig xd.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen