Foto bij the first meeting

[De foto heeft nu effe niks met het hoofstuk te maken, maar tis ne grappige, die laat mij denken aan de reclame van de loto; valt hij of valt hij niet, achjh maakt ni uit]

Het begint natuurlijk bij de audities van Twilight, als ik het goed heb , was kristen al uitgekozen, en heeft ze mee mogen kiezen tussen de 3000 edwards(die robert pattinson allemaal heeft verslaan xd) dus daar begint mijn verhaal , srry als er veel fouten staan , en voor mijn afkortingen die ik soms gebruik :) maar voor de rest , moet ge gwn lezen ik babbel te veel xd enjoy it!

Robert pov. : het is al een lange dag geweest, ik zit hier al van 's morgens vroeg, maar ik heb het er wel voor over, een film met Kristen Stewart, vanaf ik haar zag in Into The Wild, had ik erg veel respect voor deze actrice, ik heb horen zeggen dat ze echt getalenteert is.
Dit word echt een leuke ervaring om haar misschien beter te kunnen leren kennen, maar eerst moet ik natuurlijk wel gekozen worden, voor deze film. Een vampier en een meisje die op elkaar vallen, lijkt mij tof, ik doe auditie voor de vampier,, lijkt mij niet zo moeilijk.

Ik kende mijn tekst en ze riepen een paar nummers af, en de mijne zat er tussen. Ik begin zenuwachtig te worden, de afgeroepen nummers moeten eerst naar een ander kamertje, dus nog ongeveer 5 minuutjes. Ik probeer mij zelf wat moed in te spreken, en te bedenken hoe ik mijn teksten ga zeggen.

en toen was het aan mij. ik was al erg kalm, en ik voelde me wel erg zelfzeker. Ik Ging naar Binnen, Daar zat de jury een beetje verveeld, ze keken mij aan maar het eerste wat me opviel was dat die kristen niet bij de jury zat dus ik keek rond, en zag haar nog steeds niet. Ik kijk terug naar de jury, die mij nu verwachtingsvol aankijkt, ik geef nog een blik op mijn tekst, toen een jurylid zei: "hallo, jij bent Robert Pattinson, niet?" "euhm jah," de andere twee juryleden fluisteren iets tegen elkaar en schrijven iets op. En toen vroeg die ene weer "Je had een rol in een Harry Potter film" het klonk niet echt als een vraag dus ik twijfelde of ik daar iets op moest antwoorden. achter de jury gaat een deur open, en toen maakte mijn hart een sprongetje...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen