Foto bij 8.suprise , suprise and suprise

Taylor was nu een dag bij me in huis. We hadden het super gezellig. We maakten grapjes over alles. Hij voelde zich vereerd dat ik zoveel voor hem mocht doen.
‘welke film zullen we vanavond kijken?
‘laten we een enge film kijken dan kruipen we lekker dicht tegen elkaar aan.
‘ja lijkt me een leuk idee wil je vanavond niet douchen?
‘ja ook eigenlijks wel maar dat word zo moeilijk met een gebroken been en gekneusde schouder.
Maar laten we het er maar op wagen..
‘je mag ook in bad dan was ik je aha ik voel me toch al een verzorger.
‘en ik voel heerlijk verzorgd. Hij gaf me een knipoog.
‘weetje voor elke knipoog die je me geeft ga ik je minder verzorgen.
‘oké en als ik nou jou een kus geef dan wat krijg ik dan?
Ik gaf hem een stootje… dan krijg je nog minder lachte ik.
Hij gaf me een kus in mijn nek heel zachtjes op de een of andere manier vond ik dat fijn en hij merkte dat altijd.
‘je bent de beste dat je zoveel voor me doet. Door mij zie je Tessa minder en kan je andere leuke dingen niet doen.
‘geeft toch niets, ik ben net zo graag bij jou dan bij andere mensen.'
‘het is dat ik nu niet zoveel kan doen anders. Had ik je er nu helemaal onder gezoend.'
We beginnen te lachen en ik geef hem een kus.
‘weet je ik heb een goed idee.. uit dankbaarheid neem ik je een weekend je mee ergens heen. Het is allemaal een verassing maar ik zoek iets leuks uit voor ons tweetjes.'
‘aha dat vind ik echt een great idea!'
‘weet ik ik ben gewoon super goed dat weet iedereen.'
‘oké aha nu is het wel weer goed met jou, je bent soms iemand die een hele hoge eigendunk heeft.'
‘weet ik kan ook niet anders met zo’n knappe vriendin aan mijn zij.'
Ik hoor mijn mobiel trillen en zie dat ik een smsje heb van Tessa.
Hallo aller liefste vriendin op de hele wereld.
We hebben elkaar nu 2 dagen al niet gesproken
Dus ik wil je even sterkte wensen met Taylor
En even zeggen dat ik heel veel van Robert houd hij
Neemt me mee naar New York maar voor drie daagjes.
Maar is toch hartstikke leuk!
Dikke kus!
‘nou van wie is het ? of heb je een geheime aanbidder?'
‘ja Tessa is mijn geheime aanbidder die me net verteld dat ze met Robert voor drie dagen naar New York gaat leuk toch voor hun?'
‘ja super leuk.. hij luistert me gewoon af en jat mijn ideeën' hij begint te lachen en geeft me nog eens een kus

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen