Foto bij 7.a stupid accident

Ik zit met David aan de bar me moeder is de stad uit en ik verveel me want Tessa is na Robert al twee dagen lang is ze bij hem en ik? Ik kan me vervelen Taylor belt niet of smst niet terug.
‘dus Taylor heeft al twee dagen niets van zich laten horen? Slecht echt slecht.
‘ja klopt en ik had hem gesmst op hij nog langs kwam maar, niets terug gestuurd.
‘ik vind dat wel een beetje raar.. eerst wil hij je alle dagen zien.
En dan blaast die alles af zo maar..
‘ik weet het ook allemaal niet hoor dave..
‘hé is dat jou telefoon die afgaat? Ik kijk een eindje verderop en zie mijn mobiel trillen.
‘Tess? Wat is er ben je niet bij Robert?
‘nou we zijn in het ziekenhuis.. en ik weet niet hoe ik het moet zeggen schrik niet. Maar taylor is vanmiddag aangereden ik denk dat je beter even kan komen. Ik kan amper iets zeggen mijn hart staat stil mijn ogen zijn drie keer zo groot en ik zie David bezorgd kijken.
‘ik – ik eeeh ik kom eraan ik hing op voordat ik het doorhad en mijn gezicht was nogal bleekjes.
‘gaat het wel hier drink maar even wat water. Hij drukt een glas water in men handen. Ik drink hem snel leeg en loop naar buiten zonder iets tegen David te zeggen. Ik hou de eerste beste taxi aan en zeg met een gehaaste stem dat ik zo snel mogelijk naar het ziekenhuis moet.

In het ziekenhuis aangekomen zie ik Robert Jackson en Tessa zitten Tessa praat met Robert en houden elkaars hand vast Jackson kijkt een beetje toe. Tessa staat meteen op als ze me ziet aan komen en geeft me een knuffel. Ze houd me stevig vast.
‘als we de dokter moeten geloven dan.. komt alles weer goed hij heeft in ieder geval zijn been gebroken en zijn schouder zwaar gekneusd voor de rest was alles nog wel goed, je ziet een beetje bleekjes gaat het wel.
‘ja het gaat stamel ik er zachtjes uit kan – kan ik naar hem toe of mag dat nog niet?
‘nee wij mochten ook al niet onderbrak Jackson… de dokter komt als we even mogen kijken en er mogen niet meer dan 2 per keer in de kamer.
Tessa loodst me naar de stoel naast Jackson hij slaat zijn arm gerustellend om me heen.
‘hij is een taaie hoor als jij hem gewoon lekker goed verzorgd is hij er nog sneller bovenop.
Ik lachte als of ik het wel grappig vond maar het fleurde me wel op. Naar dik een half uur te hebben gewacht kwam de dokter met een lach op zijn gezicht.
‘dus. Vrienden van Taylor 2 per keer mogen jullie in de kamer niet meer.. dat kan die nu even niet hebben.. ben ik bang. Hij heeft ook erge hoofdpijn melde hij me net dus doe maar rustig met hem aan.
Ze knikten allemaal tegelijk goedkeurend en Jackson keek naar Robert en Tessa.
‘ga jij maar eerst met Roos Jackson. Dan gaan wij daarna wel ik denk dat Taylor dat erg zou waarderen. Tessa knikte.
Toen we binnenkwamen begon Taylor te lachen.
‘sorry dat je me nou net weer zo moest zien… die domme auto’s ook..
‘nou ja nu zie ik jou ook eens van je slechte kan
‘whatever kneus. Kom eens hier, en geef me is een kus. Ik loop naar hem toe en geef hem zachtjes een kus op zijn voorhoofd.
‘nu gaat misschien je hoofdpijn ook wel weg.
Jackson lacht ‘kerel je moet echt kijken waar je loopt voordat de volgende keer er een auto aan komt.
‘ja , ja hou er maar over op ik kan er ook niet veel aan doen oké.
Taylor pakt mijn hand vast en streelt over mijn vingers.
‘dat word lekker verzorgd worden lacht hij

Reageer (2)

  • TamDiamond

    verdeeeeeeeeeeeer yeah

    1 decennium geleden
  • lauraXx

    Het is echt een super leuk verhaal :D

    maarreeee kan je proberen om aanhalingstekens ook aan het einde van de zin te doen ? dus dat je bijvoorbeeld

    ‘dat word lekker verzorgd worden,' lacht hij

    ervan maakt ?
    Nu is het soms wel is verwarrend of ze er iets bij zegt of niet...

    Verder is ie echt super goed (Y) cker verder gaan :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen