I see you again.. In this scene.
'Onthoudt mijn naam maar.' Alsof ik dat zou doen.. Het was al 4 dagen geleden sinds ik mijn tattoe had laten inkleuren, en het deed nog steeds pijn. Ik was steeds draaiilings, en had niets meer gegeten sinds dan. 'K pakte snel een joint en rookte hem langzaam op. 'Ah.. Dagelijks genot..' Hij was op voor ik in de douche stapte en ik waste me snel, mijn drugs waren bijna op en ik had er dringend nodig. Ik begon al terug normaal te worden. 'B ma.' riep ik toen ik de deur al was. Op mijn brommer, naar Antwerpen station, perfecte plek. 'Jelle, heb je mn stuff?' Hij knikte en we wisselde goods uit. Money for drugs, natuurlijk. Ik stopte m'n stuff in mijn zak en we wandelde allebei de mannen wc uit. In een oogwenk zag ik Nélée, ik dacht fuck, wat doet die hier nu. Ze had mij blijkbaar niet gezien en ik glipte snel naar buiten. De volgende dagen waren de alledaagse sleur. Smoke, sleep, shower, quarrels.Tot als ik besloot om eens te gaan wandelen. School was toch dom. Zagende leerkrachten. Ze wisten niet wat ik kon of wou. Ik keek naar de bomen in het park waar ik in stond. Staren kon ik spijtig genoeg als de beste , want ik had niet door dat er iemand naast mij stond. 'Ik heb je wel gezien in het station, hoor.' mompelde een bekende stem. De beelden flitsten terug en ik herbeleefde alles weer opnieuw. 'Ben je daar wel?', vroeg ze en gaf me een tik tegen m'n hoofd. Ik draaide mijn hoofd en ze keek naar mij. Het leek wel een staarcontest. 'Stop met je drugs en shit, dude.' beet ze. Ik stopte met staren en keek weg. 'Waarom? Life is nothing but hell.','Da's misschien waar, maar daarom moet je het niet verkorten, je moet proberen om er met volle teugen van te genieten.' Ze nam mijn hand en trok me voort. 'Zie je dat? Dat is zondsondergang.' Wees ze. Ik keek en had er nooit op gelet hoe mooi dit wel was. Of misschien was dit gewoon door Nélée, maar ik zou ze moeten bedanken. 'Je gaat stoppen met alles en je komt maar bij mij wonen.' beval ze. 'Je gaat naar school gaan, ook al is het maar 1 maal per week.'
Reageer (3)
(H)NICE!
1 decennium geledensnel verder<3
1 decennium geledenhaha,
1 decennium geledenKeei goed :p
heel Snel Verder astublieft :p