Foto bij 6.girl of my life!

ik zit alweer aan het ontbijt het is de eerste dag dat niemand me wakker maakt of belt. Ik gooi mijn kommetje vol met choco puffs. Ik giet der wat melk bij in en besluit me maar eens voor de televisie neer te nestelen. Als ik net zit en mijn eerste hap neem hoor ik getik op het raam.. ik loop naar de deur en zie Taylor staan. Ik schrik me rot.
‘je ziet er echt geweldig uit hij drukt me tegen zich aan en geeft me een kus en loopt zonder verder iets te zeggen door naar de bank en gebaart dat ik naast hem moest gaan zitten.
‘ben je nog maar net wakker of zo?
‘aha ja hoe kan je het zien?
‘nou ontbijt pyjama knoedel op je hoofd moet ik nog meer details geven of laat je het liever zo?
Hij drukt zicht tegen me aan. En geeft me nog een kus.
‘was maar een grapje hoor. Ik wou je graag even zien.
‘ik snapte je grapje wel, leuk dat je dat onaangekondigd doet. Hij begint te lachen nou ik vind dat je er heerlijk uit ziet echt waar.
Ik geef hem een sarcastische lachje.
‘Ik denk dat ik me maar moet om kleden. Ik loop naar me kamer en voel dat ik achtervolgt word.
Ik loop naar mijn kast en ik hoor dat Taylor op me bed gaat zitten. Hij staat op en loopt naar me toe.
Hij houd zijn handen voor mijn ogen en trekt me mee naar achteren. Ik voel met mijn benen dat we bij mijn bed zijn dus ik laat me achterover vallen. Taylor begint te lachen.
‘nu heb ik je, hij trekt zich dicht tegen me aan. Zodat ik hem wel een kus moet geven ik voel aan zijn lippen dat hij lacht. Zijn handen gaan langzaam over mijn rug heen.
‘oeh. Krijg je hier nou kippenvel van?
‘aha hou maar op ik kan hier niet tegen lach ik hij rolt zicht boven op mij en begint me zachtjes te kietelen.
‘Alsjeblieft. Stop
‘nee zeg alsjeblieft lieve – lieve Taylor stop ik zal alles voor je doen. Ik begin te lachen en zeg het naar.
Hij stopt en gaat naast me liggen ik leg mijn hoofd op zijn borstkast. Hij begint me zachtjes door mijn haar te strelen hij krult mijn haar om zijn vingers. Ik streel hem over zijn buikje. Hij stopt met mijn haar te spelen en gaat overeind zitten. Ik volg zijn voorbeeld en ga ook rechtop naast hem zitten.
‘wat is er? Vraag ik heel voorzichtig.
‘oh niets ik besef in eens dat ik me nog nooit zo goed gevoeld heb bij een meisje raar toch?
‘wat is daar raar aan?
‘nou ik was al verliefd op je vanaf dat ik je had gezien… en het rare is dat ik niet eens in liefde op het eerste gezicht geloof maar dat was dit wel toch?
‘ volgens mij wel maar dat kan toch gebeuren.
‘gebeuren het is al gebeurt ik heb het meisje van mij leven ontmoet.

Reageer (1)

  • TamDiamond

    (hoera) gaaf verhaaal! zeg me als het volgende deeel er is??
    Ga zo doooooooooooooooooooooooooooooooor!(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen