Foto bij NewSchoolDay

Dit is Zoë,,

'Wakker worden!' roept mijn moeder vanaf de trap. Ik gooi de dekens van me af en kleed me om. Elke dag hetzelfde toneelstukje. Ik loop de trap af en ga aan de ontbijttafel zitten. Zoë komt aangewandeld en gaat zoals gewoonlijk naast me zitten. Ik krijg een boterham met ham. Ik scheur er telkens kleine stukjes af en geef het aan Zoë. 'Op!' roep ik en Zoë gaat weer weg. Ik loop haar achterna en knuffel haar even en pak dan me schooltas. Ik ga via de bos, daar kun je het hards rennen zonder dat iemand het doorheeft. Ik ruik een nieuwe vampier lucht als ik bij school aankom. Ik zie daar 5 vampieren lopen, allemaal even mooi als mij en ze hebben ook topaaskleurige ogen. Ze drinken dus geen mensenbloed. Ik bekijk ze grondig. De kleinste heeft een soort van elfachtige uiterlijk. Ze ziet er heel enthousiast uit. Naast haar loopt een meisje met blond haar. Ze kijkt heel arrogant, alsof ze de beste is. Naast haar loopt een jongen met bronskleurige haar. Hij ziet er wel lekker uit maar niet mijn type. Naast hem loopt een jongen met blond haar. Zijn gezicht staat geconcentreerd. Alsof hij nog niet zolang een dierenbloeddrinker is. En naast hem loopt een kleerkast. Hij ziet eruit als een grote knuffelbeer waar je geen ruzie mee moet zoeken. Ik haal mijn schouders op en loop langs ze heen. Ik kijk die blonde jongen aan, hij is wel mijn type. Ik trek mijn gezicht weer in plooi en loop naar mijn les. Geschiedenis, dat is altijd grappig. Ik kan het niet laten om hem telkens te verbeteren. Zoals elke les maakt hij weer een foutje en vliegt mijn vinger omhoog. Zuchtend kijkt hij me aan en ik moet grijnzen. 'Ja Sara?' vraagt de leraar verveeld. Ik verbeter hem snel en kijk weer naar buiten. De deur vliegt open en in de deuropening staan de blonde jongen en meisje. 'Ah, Rosalie en Jasper Hale?' vraagt de leraar en ze knikken. Iedereen kijkt verward van mij naar hun. 'Rosalie jij mag naast Amber zitten en Jasper jij mag naast Sara zitten.' zegt de leraar. Ik staar weer naar buiten. 'Hallo.' zegt Jasper terwijl hij naast me gaat zitten. 'Hoi.' zeg ik en ik draai mijn hoofd naar hem toe. 'Jasper Hale.' zegt hij en hij steekt zijn hand uit. 'Sara Blackstone.' zeg ik en ik neem zijn hand aan. 'Opletten!' moppert de leraar. 'Let niet op hem, hij mag me niet echt.' zeg ik grijnzend. 'Is goed.' zegt hij. Ik merk dat iedereen ons aanstaart. 'Hoe levenloos kun je zijn.' zucht ik.

Reageer (1)

  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen