LTMS-100- When Love Takes Over
hier is hij dan nr. honderd!!!!!!!
maar eerst wil ik nog heel even mn excuses aanbieden aan Yani, srru, dat je personage nu zo gemeen uit mijn story is gegaan, maar het is gewoon hoe het verhaal loopt, het spijt me echt, want ik vind het echt suuper dat je mn story altijd blijft lezen!!
en ik wil even tegen Robin zeggen, I love you!!!
and i wish very good luck with Pgilip!!
-xx-
maar eerst wil ik nog heel even mn excuses aanbieden aan Yani, srru, dat je personage nu zo gemeen uit mijn story is gegaan, maar het is gewoon hoe het verhaal loopt, het spijt me echt, want ik vind het echt suuper dat je mn story altijd blijft lezen!!
en ik wil even tegen Robin zeggen, I love you!!!
and i wish very good luck with Pgilip!!
-xx-
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!
1 decennium geledenik hoor de klokken al luiden!
supermooi geschreven. SNEL VERDER PLZ(flower)
Haha, Danny en Dougie allebei trouwen Dat kan ik me heel hard niet voorstellen, maar het is wel ubercute
1 decennium geledenNiceee, verder(flower)
aaaah cooooool !
1 decennium geledenSnel verder (:
1 decennium geledenMa ge moest u excuses niet aanbieden, dat is toch normaal (:
x.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
1 decennium geledenOH EM DZJEE!!! *faints*
ohkee, ik kan echt niks ander dan GILLEN nu!!!
*gothblocked!!*
WAAAAAAAAHHAAAAAAaaaaaaaAAAAAAAaaaaaaaaaaaaa!!!