Foto bij Surprise!

Zo lief, die foto. Ö x

‘Justin !’ riep Michael, die zich aan me had voorgesteld als regisseur van de clip. ‘Kijk eens wie hier is , de winnares !’ Justin draaide zich om en keek in onze richting. Toen hij mij zag werd zijn gezicht eerst wit en daarna heel blij.
‘Lena !’ riep hij terwijl hij naar me kwam gelopen.
‘Jullie kennen elkaar al ?’ vroeg Michael nieuwsgierig.
‘Euhm… Ja, eigenlijk wel.’ glimlachte ik verlegen. ‘Maar Justin wist niet dat ík was uitgekozen om mee te spelen in de clip.’
‘Lena !’ zei Justin die ondertussen bij ons was komen staan. ‘Ik kan het niet geloven, waarom heb je niet gezegd dat je had gewonnen ?’
‘Omdat het dan geen verrassing meer zou zijn, slimpie !’
‘Een verrassing is het zeker, maar dan wel in de positieve betekenis.’ glimlachte hij. Achter Justin stond Michael hevig te gebaren dat het tijd was om te beginnen met de opnames. Met een zucht trok ik Justin mee naar de plaats die Michael ons aanwees.

-5 uur later-

Met een plof liet ik me op mijn bed vallen. Het was wel vermoeiend, meespelen in een videoclip.
‘Moe ?’ vroeg Justin .
‘Ja,’ knikte ik. ‘ik ben doodop.’ Ik legde mijn hoofd tegen Justin’s schouder en sloot mijn ogen even. Heel eventjes maar…
‘Lena, Lena !’ fluisterde iemand die aan mijn schouder stond te trekken. ‘Tijd om op te staan. We gaan eten !’
‘Wat ? Eten ? Het is nog maar vier uur ‘s namiddags !’ mompelde ik verbaasd.
‘Nee, Lena, het is al half zeven. Je was blijkbaar wel héél moe .’ zei Justin, wiens stem ik nu had herkend. ‘Kom, haast je, straks word je eten nog koud.’ En hij gaf me een kus op mijn mond. Meteen was ik klaarwakker en ik gaf hem een kus terug.
‘Wat vond je er eigenlijk van dat ik degene was die mocht meespelen in je clip ?’ vroeg ik nieuwsgierig.
‘Wat denk je zelf ? Is dit een goed antwoord ?’ en hij gaf me een kusje op het topje van mijn neus.
‘Ja,’ zuchtte ik blij.

Reageer (6)

  • LesleySamth

    woow cool story

    1 decennium geleden
  • ILOVEJBXx

    Super Ik Ben Er Helemaal In Verdiept xD

    1 decennium geleden
  • HEARTBUCKS

    ik krijg geen mails meer ;o
    dus zou je willen waarschuwen als er een nieuw deeltje is ?
    snel verder!
    xoxo

    1 decennium geleden
  • moedervlekje

    heel leuk ..

    SneL VerdeR..(flower)



    X.me

    1 decennium geleden
  • Dems

    hahahaha, echt leuk!
    snel verdeeeer! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen