Lees eerst de andere hoofdstukken voor je aan deze begint

PS: sorry dat ik er zo lang niet was.

Dililah!

Ik ben zo happy!
Echt vandaag kwam Dev gewoon wéér bij mij staan. Echt ik ben nog nooit zo blij geweest. Ookal keek Melody best wel jaloers. Weetje, ik heb het idee dat Dev echt in mij geinteresseerd is! Dat heb ik nou nognooit bij een jongen gehad. Het voelt zo goed. Maar nu komt het belangrijkste nieuwtje, Dev vroeg me dus mee uit (we zouden dus al naar de bioscoop gaan) Maar hij vroeg nu hoelaat we gingen en naar welke film, en ik dacht echt dat ik dood ging toen ik daar stond. Hij vroeg het namelijk gewoon waar Melody, Iris, Malissa en Lina bij stonden. Ik zag gewoon letterlijk iedereens mond open vallen. Ik voelde me zo goed. Dev is echt perfect! Hij heeft ook zulke mooie ogen. Jammer dat alle meisjes op school hem knap vinden! Maar hij vraagt mij uit, en niet hun!! (hoop ik) Weetje, dankzij Dev, weet ik eindelijk weer waarvoor ik ookal weer ben gaan afvallen! Hij is echt geweldig. Mijn moeder begint al iets te vermoeden en ze vraagt constant waarom ik de hele tijd rond loop met een grijns. Ik heb maar gewoon gezegd dat er niks is en dat ik gewoon blij ben. Ik zie er wel tegen op om ongesteld te worden, waarschijnlijk over 2 weken. Daar krijg ik zulke vreetkicken van. Hopelijk nu niet meer, nu ik het allemaal voor Dev doe.
Oke, dit is raar, mama roept net en er is iemand aan de deur voor mij zegt ze. Maar ik verwacht helemaal niemand ? Het is vast Melody
Nouja ik ga maar gewoon open doen en als het niks interessants is ga ik hardlopen!
Doei liefste Dililah xx

Reageer (1)

  • XMistressX

    aahhh wat lief
    snel verder (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen