Vuur vs sneeuw
"Wel dat is een lang verhaal"mompelt hij.
"Ik wil het weten!!we zitten hier nu toch!"
"*zucht* wel lang geleden zoals de meeste verhalen beginnen...onze wereld was 1 daarom noemde het first1 net als jullie planeet aarde noemt"-"dus ik zit op een andere wereld maar die bloem dat klopt niet !!"onderbreek ik hem.
"het klopt wel maar je begrijpt er niets van.Dus ik ga verder onze planeet first1. Het was een mooie planeet wij sneeuw elven hadden hier een mooi leven"-"dus je bent een elf ?!"
"Stop met me te onderbreken!!Dus...we hadden een goed leven tot op een dag de heldere geele hemel zwart werd.Op onze planeet ston een groote berg de berg werd geraakt door bliksem.Uit de berg spoot vuur we wouden weg maar de rook hield onze vleugels tegen,ze stierven zelf af.als we dachten dat het voorbij was kwamen er gigantiese lelijke dingen uit,demonen van het vuur werden begeleid door hun meesteres genaamd Lava die haar naam niet getolen had"
"Lava zei tegen de demonen dat ze de elven moesten uitmoorden.één van de demonen heete Sun.Hij vond Crystal een heel mooie sneeuwelf.Hij wou haar niet doden.Net als zijn 10 makkers dus besloten ze stiekem 20 elven te redden.Ze vestopte zich tot de demonen waren weggetroken en Lava dacht dat ze iedereen had uitgemoord.De goeie demonen verzorgde de elven en ze besloten in vrede te leven.Ze kregen kinderen en die besloten ze fireangels te noemen omdat ze afstamde van elven en vuurdemonen.Na 2 jaar kwam Lava terug ze wou haar paleis plaatsen op first1.Maar toen ze zag dat er nog 30 mensen en een paar kinderen erop leefde was ze woedend ze was veraden door haar eigen demonen.Crystal de mooiste elf was zwanger van Sun,daarom sprak de jaloerse Lava een vloek over haar uit.Cristal zou sterven na de geboorte van haar kind en haar kind zou een hart van vuur hebben.Ze probeerde iedereen op te sluiten maar 11 mensen en 2 kinderen konden nog ontsnappen.Sun en cristal waaren tussen de ontsnapte mensen.Ze leide een gevaarlijk leven ze moesten zich de hele tijd verstoppen.Crystal beviel van haar kind die ze Hikaze (samenvoegsel in het japans van vuur en wind)noemde.Crystal stierf.De demonen en elven wisten dat het niet zo verder kon dus verstopte ze hun kinderen.Er waren er maar 3 Hikaze dus,Hikari(staat voor licht) en Zuii(afkorting van eerste)deze 3 kleine jongens waren samen het fire angel volk.Hun ouders zijn nu nog steeds gevangen ik weet alleen dat Sun gestorven is aan verdriet toen hij Crystal verloor..."
"wacht en jij dan? ik weet nu nog steeds niet wat jij bent ben je een demoon?"vroeg ik nieuwschierig.
"*schud zijn hoofd*Ik ben Hikaze..."
Reageer (1)