De lucht was zwaar van spanning, en ik merkte hoe mijn ademhaling versneld werd. Mijn handen bewogen zich automatisch door Bill's zachte, donkere haar. Het was een impulsieve, instinctieve reactie, een manier om dichterbij te komen, zelfs als de ruimte tussen ons al minimaal was. De spanning die ik voelde tussen ons was elektrisch, bijna tastbaar, en ik merkte dat mijn hart sneller begon te kloppen. De metalen bol was gevuld met een zachte, warme gloed van de kaarsen, die als sterren rondom ons flonkerden. De lucht was doordrenkt met een sensuele spanning, en het voelde alsof de tijd stilstond.
Bill tilde me voorzichtig op, zijn handen stevig maar zacht om mijn lichaam geklemd. Zijn aanraking was een mengeling van kracht en tederheid, en ik voelde elke spier in zijn armen werken terwijl hij me voorzichtig tussen de kaarsen legde. De kaarsjes rondom ons maakten het hele tafereel nog intiemer, hun licht weerspiegelend in de glans van Bill's huid en het metaal van de bol. Terwijl hij boven mij hing, voelde ik de onmiskenbare spanning in de lucht, een elektrische energie die ons omhulde.
Zijn blik was gefocust op de mijne, en het leek alsof zijn ogen elke centimeter van mijn gezicht en lichaam willen verkennen. Terwijl hij zijn handen onder mijn kleedje liet glijden, voelde ik een rilling van opwinding over mijn huid. Mijn ademhaling versnelde, elke aanraking van zijn vingers op mijn blote huid maakte me steeds meer opgewonden. De sensaties waren bijna overweldigend, en ik schokte even met ademen door de intense opwinding die door me heen stroomde.
Met een zachte, verleidelijke beweging boog Bill zich verder voorover en begon me passioneel te zoenen. Zijn lippen waren warm en eisend, elke kus doordrenkt met een oprechte, diepgewortelde verlangens. Mijn handen gleden automatisch door zijn haren, de textuur van elke lok tussen mijn vingers voelde als een sensuele stimulans. Zijn lichaam drukte zich dichter tegen het mijne, en de hitte van onze aanrakingen was bijna overweldigend. Elke beweging versterkte de opwinding die zowel bij hem als bij mij voelbaar was.
De kus was vurig, en mijn handen zochten naar een manier om dichterbij te komen, om de connectie te verdiepen. Toen ik de kus even verbrak, keken we elkaar aan, onze ademhaling zwaar en onregelmatig. “Toch niet hier?” bracht ik moeizaam uit, mijn stem een fluistering tussen verlangen en aarzeling. Mijn hele lichaam schreeuwde echter om het tegenovergestelde, om het opgewonden verlangen dat ons omhulde te bevredigen.
Bill glimlachte ondeugend, een glinstering van speelse uitdaging in zijn ogen. “Wil je dat ik stop?” vroeg hij, zijn stem een zucht die mijn huid deed tintelen terwijl zijn vingers verder naar beneden gingen, richting mijn gevoelige plek. Zijn aanraking maakte me bijna gek van opwinding, en mijn hoofd kantelde automatisch naar achter, mijn ogen gesloten van pure sensatie.
“Nee, niet stoppen,” smeekte ik, mijn stem een fluistering die vol overgave was. “Stop niet.”
Bill grinnikte zachtjes, en zijn ademhaling versnelde toen ik zijn vingers dieper naar binnen voelde glijden. “Dat dacht ik al,” hijgde hij, zijn stem doordrenkt van verlangen. Mijn handen zochten ondertussen naar de knopjes van zijn broek, ze trilde van spanning terwijl ik probeerde de knoop los te maken.
“Stout meisje,” fluisterde Bill in mijn oor, zijn stem warm en kriebelig, vlak voordat hij zijn vingers terugtrok en uit mij gleed. “Nee, Bill,” kreunde ik zachtjes, een gevoel van verlangen en frustratie mengde zich in mijn stem.
Voordat ik het goed en wel besefte, sprong hij recht. In een vloeiende beweging trok hij me overeind en duwde me zachtjes tegen de metalen wand van de bol. Het metaal voelde koud tegen mijn rug, een scherp contrast met de hitte van het moment. Hij begon me wild te kussen, zijn lippen verkennend en de vurigheid van zijn aanrakingen tegen mijn huid. Terwijl hij me optilde, voelde ik hoe hij mijn kleedje omhoog hield, zijn lichaam op het punt om in mij te stoten.

Ik voelde hoe Bill in mij gleed, zijn bewegingen krachtig en ritmisch, elke stoot verdiepend en intens. Zijn lichaam bewoog zich met een ongekende energie. Elke keer dat hij dieper in mij drong, vulde een golf van pure, onontkoombare vreugde mijn lichaam. Mijn ademhaling ging in een snel, ongecontroleerd ritme, elke keer als hij harder en harder begon te stoten, volgde ik zijn ritme, mijn lichaam synchroon met de zijn.
Mijn ademhaling versnelde en versnelde, en ik voelde hoe mijn hele lichaam reageerde op de manier waarop hij zich in mij bewoog. Zijn handen vlogen door mijn haren, de wilde aanrakingen maakten alles nog sensueler, nog intenser. Het was alsof hij elk deel van mij wilde bezitten, elke vezel van mijn lichaam vullen met zijn aanwezigheid.
Ik volgde zijn ritme instinctief, mijn heupen bewogen samen met hem in een perfecte symfonie van verlangen en overgave. Het voelde zo goed, zo intens dat ik bijna het gevoel van tijd verloor. Het enige wat bestond, waren wij twee, de hitte van onze lichamen, en de bewegingen die steeds sneller en dieper werden.
En toen, abrupt, hoorden we stemmen. Dichtbij. Het geluid van voetstappen en geroezemoes klonk achter Bill, stemmen die van de crew moesten zijn. Mijn lichaam verstijfde, en voordat ik iets kon zeggen, voelde ik Bill's hand zich snel over mijn mond leggen. De kreun die op het punt stond mijn lippen te verlaten, werd abrupt gesmoord door zijn hand. Mijn ogen werden groot van de plotselinge schok, en mijn instinct wilde me dwingen hem van me af te duwen, om niet betrapt te worden.
Maar Bill maakte een gebaar met zijn vrije hand dat ik stil moest blijven, dat ik hem moest vertrouwen. Zijn ogen, vol intensiteit, vroegen me om te blijven, om stil te blijven ondanks de opwinding die nog steeds door ons heen golfde. Hij boog zich naar voren en fluisterde zachtjes in mijn oor: "Blijf stil."
Ondanks de geluiden van de mensen rondom ons, voelde ik hoe Bill langzaam weer begon te bewegen. Zijn lichaam gleed opnieuw in mij, maar deze keer met een langzamer, rustiger ritme. Mijn hart bonkte in mijn borstkas, niet alleen door de spanning van wat we deden, maar ook door het idee dat er mensen net buiten de bol stonden, zich niet bewust van wat er binnenin gebeurde. Het voelde verboden, gevaarlijk, en tegelijkertijd maakte dat het moment nog intenser.
Bill’s stoten bleven ritmisch, gecontroleerd, alsof hij zich niet wilde laten afleiden door de mensen die rondom ons werkten. Mijn handen grepen zich stevig vast aan Bill’s rug, en ik probeerde mijn ademhaling te beheersen terwijl ik voelde hoe hij steeds dieper in me gleed. Zijn handen, rond mijn middel geklemd, gaven me een gevoel van controle en bescherming, alsof hij me vasthield in dit moment, ongeacht wat er buiten de bol gebeurde.
En toen, op het hoogtepunt van onze passie, voelde ik hoe we samen kwamen. Het was een overweldigende sensatie, een intense climax die ons beide overviel terwijl de geluiden van de buitenwereld om ons heen bleven. De stemmen van de crew, het geluid van bewegingen en mensen die werkten, leken op de achtergrond te verdwijnen terwijl wij ons verloren in dat ene moment. Ik voelde hoe Bill mij steviger vasthield, zijn lichaam dat het mijne omhelsde, terwijl we allebei in stilte opgingen in onze gedeelde extase.

Toen Bill me nog stevig tegen zich aanhield, hoorden we plots een mechanisch geluid, het zachte, bijna geruisloze klikken van de metalen bol die begon open te gaan. Iemand had op de knop gedrukt. Mijn hart sloeg een slag over, en in een fractie van een seconde beseften we allebei dat we betrapt konden worden. We hadden slechts een paar seconden om onszelf weer bij elkaar te rapen.
Bill reageerde onmiddellijk. Hij gleed snel uit me, zijn beweging haastig maar behendig. Binnen een oogwenk had hij zijn broek opgetrokken en rechtgetrokken, terwijl ik, met trillende handen, mijn kleedje weer goed legde en gladstreek. De spanning in de lucht was bijna tastbaar terwijl de metalen bol verder openging.
Met een zenuwachtige ademhaling keken we naar de opening van de bol. De ruimte vulde zich met het heldere licht van de zaal, en voor we het goed en wel doorhadden, stonden Georg en Valerie al voor ons, hun gezichten gevuld met grote ogen van verbazing en nieuwsgierigheid.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen