T H E      N I G H T S H A D E      S O C I E T Y
      The Nightshade Society (aka. The Nightshades) is a secret society at Nevermore Academy, previously believed to be disbanded because of the death of a normie.






      The Nightshades were founded by Goody Addams during her lifetime in the 17th century. They fight against society and bring peace to every outcast so they could be considered equals with normies. The Nightshades were believed to have been disbanded 30 years ago (in series) when the group lost its charter after a normie kid was killed. It is implied that this was a result of the actions of the Nightshades. It was revealed that Morticia Addams, Wednesday's mother, used to be a member of it and their leader.

      Now there are rumors that the society is back. How? Why? And most importantly, who are they? There is speculation that the Dracula's are pulling the strings, but whether this is true... we have yet to find out.





HOW      TO      JOIN
      1. Easiest way: be a legacy. Iedereen met een ouder die bij de Nightshades heeft gezeten, heeft automatisch toegang tot de Nightshades. Echter wordt deze persoon natuurlijk eerst uitvoerig in de gaten gehouden, bekeken en uiteindelijk besproken binnen de society.

      2. Get Invited. Iedereen die een vriendschappelijke relatie op heeft gebouwd met een Nightshade, kan naar voren worden gebracht in de society. Uiteindelijk wordt over deze persoon gestemd, wordt hij of zij misschien uitgenodigd en moet hij of zij eerst een trial doorstaan.

      2. Be Rich. Het is bekend geworden dat voornamelijk highborns, high status and famous leerlingen in deze society zitten. Hierdoor heeft een karakter een grote kans om een uitnodiging te verwachten, maar niet elke rijke leerling heeft de discipline en persoonlijkheid voor de Nightshades. Ze zijn nog steeds erg kieskeurig in hun leden.





RULES
      - Niemand mag ooit iets te weten komen over the society. Als iemand toch het bestaan bekend maakt, zal dit lid per direct verbannen worden. Dit houdt ook in: überhaupt verbannen van de sociale ladder, feesten en in de school zal je reputatie zakken. De leden van de Nightshade Society zijn niet de minste.
- Voor het toetreden van een andere student, zal er een democratische beslissing moeten worden gemaakt. Iedereen heeft één stem, behalve de leider(s), die hebben twee stemmen.
- Hierna moeten er trials worden uitgevoerd. Dit houdt onder andere in één nacht onder de sterren slapen, buiten de schoolmuren na de avondklok. Wanneer je dit niet volhoudt, zal een sirensong je de nightshades doen vergeten en wordt de uitnodiging ingetrokken. Legacies hoeven dit niet te doorstaan. Highborns doen het vaak wel, voornamelijk uit eigen trots en de wil om deel te maken van de geheime vereniging. Het is namelijk alles of niets.



MEMBERS
      - President (Chair, praeses): Enola Cruelhart (character V)
- Quaestor Primus (begroting, uitgaande geldstromen):
Quaestor Secundus (inkomende geldstromen, acquisitie):
- Ab actis (communicatie, agenda, like a secretary):
- Vertor (Organises cultural activities):
- Assesor (interne en externe belangen, behartigt de belangen van de studenten binnen de faculteit):
- Susurratio (houdt de Nightshades uit het publieke oog, ''whisperer''):

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen