𝖙𝖍𝖊 𝖜𝖊𝖗𝖊𝖜𝖔𝖑𝖋-𝖕𝖗𝖎𝖓𝖈𝖊𝖘𝖘
inez maria margrave



NAME
Inez Maria Margrave

AGE
19, Geboren op 12 december.

SPECIES
Weerwolf, ze maakte deel uit van ''the furs'' en wordt daarom vaak de ''weerwolf prinses'' genoemd, sinds ze zich binnen de groep vaak als ''alpha-vrouwtje'' gedroeg. Inez had sterke meningen, was altijd eerlijk en was niet bang om haar tanden te laten zien, als iemand haar tegensprak.

STUDY
Study: Economy for Mummies.
Minor: A Surprising Combination — Sociocultural anthropology.
Ze zat in haar tweede jaar toen ze werd vermoord, ze zou nu in jaar 3 moeten zitten.


ACTIVITIES
      Inez zat bij de News Paper Club. Hierbij was ze een fotografe, die haar taak erg serieus nam. Té serieus. Ze ging vaak binnen in privé vertrekken, maakte foto's van privé momenten om zo de krant up-to-date te houden van de nieuwste roddels. Inez was een journaliste, die alleen maar dacht in het voordeel van de lezers en de krant, in plaats van dat ze oprecht levens van scholieren heeft geruïneerd met haar roddels. Ook zat ze bij het Swimming Team, maar dat heeft ze ingewisseld voor het Gymnastics Team.
      Dit omdat een paar studenten alleen maar grapjes maakten over haar aanwezigheid, aangezien ze geen sirene of zeemeermin was en dus niet de snelste zwemmer. Ze noemden het ''dogswimming'', en vroegen haar of ze ''zwemt op haar hondjes''. Omdat de docent hier niks aan deed, is Inez ermee opgehouden.
      Inez maakte deel uit van de Nightshades. Inez was een legacy, omdat haar vader Artemys Margrave een bekend advocaten firma heeft opgericht, waarmee hij is rijk geworden, nadat hij rechten heeft gestudeerd aan Nevermore Academy. Inez werd daardoor ook vaak gezien als ''de dochter van'' en kreeg ''alles wat haar hartje begeerde'', maar in realiteit haatte ze het om in zijn schaduw te staan. Inez kreeg de reputatie van ''prinsesje'' en ''verwendnest'' door haar steenrijke vader. Inez had de positie van Quaestor Secundus, zoals hij dat ooit had.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen