Foto bij Aflevering 4

Alweer een nieuwe aflevering van 71 graden noord er zijn nog 6 kandidaten over
Ingvar
Stefan
Jadey
Xavier
Liliana
Felicia
Wie valt er deze keer af

Het was 7 uur in de ochtend.Stefan werd wakker en liep naar buiten.Marc stond hem al op te wachten.Toen drukte Marc op een knop en de toeter ging af.Iedereen schrok wakker en liepen snel naar buiten.Goedemorgen iedereen lekker geslapen vroeg Marc.Niemand ga antwoord we zijn klaar voor de eerste opdracht.Liliana ga daar staan en kies een tegenstander.Liliana kiest Stefan.Stefan ging naast Liiana staan.
Team Liliana bestaat uit:Liliana,Xavier en Felicia.Team Stefan bestaat uit:Stefan,Jadey en Ingvar.Oke de uitleg vandaag beginnen we met het tweede element het element aarde.Straks worden Liliana en Stefan meegenomen en versopt op een willekeurig plek onder de sneeuw.Aan jullie de taak om je teamcaptain te vinden het team dat als eerste de teamcaptian vind wint de comfort prijs en dat is een heerlijke massage.Zijn jullie er klaar voor.Dan mogen jullie vertrekken.En start.De teams waren vertrokken.Jadey en Ingvar namen meteen de leiding en sleurde Jadey meteen mee.Xavier en Felicia deden het rustig aan en liepen gewoon rustig.Stefan lag daar maar in een kist onder de sneeuw hij moest wachten op zijn team genoten.Na 20 minuten kwamen Jadey en Ingvar steeds dichter in de buurt bij Stefan.Het was een spannende strijd vooral toen.Xavier en Felicia Liliana vonden en zo de comfortprijs kregen.5 minuten later vonden ook het andere team hun teamcaptain alleen gingen zij teleurgesteld naar hun tent toe.Ik zei toch begin rustig zei Stefan.Kan ik er wat aan doen.Jij ging meteen naar links en naar rechts en toen was je helemaal de weg kwijt Ingvar.Stefan en Ingvar maakten de hele tijd ruzie.Toen het andere team terugkwam sliep de rest al.

De volgende morgen

Iedereen stond op en liep naar buiten.Stefan en Ingvar hadden nog steeds ruzie.Kandidaten zoals jullie weten zijn de olympische winterspelen begonnen.Daarom hebben we een speciale opdracht die in het teken staat van een wintersport.Achter jullie staat er een skischans daar springen jullie zo vanaf degene die het verse springt wint de immuniteit.Jullie mogen beginnen.Als eerst stond Felicia boven aan.Ze wachtte op het seintje en sprong ze suisde door de lucht en belandde op 100 meter.Daarna was het de beurt aan Liliana.Ze was niet bang en ze verwachtte dat ze verder zou springen dan Felicia.Maar dat gebeurde niet.Liliana viel en kwam op een miezerige 32 meter.Ze was boos.Lachend kwam Xavier boven en was er ook klaar voor hij sprong en belannde 10 meter voor Felicia dus dat betekent dat Felicia aan de leiding gaat.Als vierde moest Jadey.Zij had veel schrik maar na enig aandringen van Xavier.Ging ze toch de schans af.Ze kwam op een afstand van 121 meter.Jadey staat op dit moment bovenaan.Stefan moest en zou haar inhalen maar dat lukte niet en ook Ingvar kwam niet verder dan 100 meter dus dat betekent dat Jadey de immuniteit heeft en niet weggestemd kan worden.Oke iedereen Jadey heeft gewonnen zij kan niet weggesttemd worden maar of je het wilt of niet we gaan nu naar de eliminatie.

De eliminatie

Ik stem op Ingvar omdat hij niet goed luistert en gewoon hartstikke chagerijnig is zei Stefan.Ik stem op Stefan omdat hij mij nooit begrijpt en omdat hij irritant is.
Na 20 minuten begon Marc weer te praten.De stemmen zijn geteld de afvaller van de 4e aflevering is...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................Ingvar

Volgende keer in 71 graden noord

Wordt de groep hechter.Krijgen sommige kandidaten te maken met hun grootste angst.Wil jij het verhaal van Ingvar lezen.Of een van de andere kandidaten hun verhaal horen lees dan de dagboeken van de kandidaten tot de volgende keer in 71 graden noord

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen