Foto bij It's time.

Bedankt voor alle leuke reacties die ervoor zorgen dat ik verder ga met het verhaal! (flower)
Jullie zijn geweldig! x

‘Oei,’ zei Justin terwijl hij op zijn horloge keek. ‘Ik moet naar de opnames van de clip vertrekken. Tot straks !’ Hij gaf me een kus op mijn mond, omhelsde me en liep toen de deur uit. Ik keek ook eens op mijn horloge, de opnames begonnen over een uur maar Justin moest er vroeger zijn. Ik moest er pas over een halfuurtje zijn…

-Een halfuurtje later-

Al van ver zag ik Justin’s grote trailer voor het standbeeld van Manneken Pis staan. De winnares mocht ook de locatie kiezen en dit leek me typisch Belgisch én het had een speciale betekenis…
‘Hallo,’ zei een vrouw met een koptelefoon op haar hoofd. ‘Ben jij het meisje dat is uitgekozen ? Ik herken je van in het filmpje.’
‘Ja, dat ben ik.’ mompelde ik verlegen.
Ze lachte eens vriendelijk naar me en zei toen: ‘Kom dan maar mee, je moet nog geschminkt worden.’
Ik volgde haar naar een andere trailer waar een vrouw zat met fluorose haar.
‘Dit is Amanda, zij doet de make-up.’ zei de vrouw waarvan ik nog steeds niet wist hoe ze heette. Amanda klopte op het krukje voor haar als teken dat ik daar moest gaan zitten.

‘Zo, nu ben je klaar voor de clip én om Justin te ontmoeten !’ zei Amanda met een knipoog terwijl ze haar spullen neerlegde. Ik glimlachte naar haar, ze moest eens weten ! Amanda nam me mee naar buiten en bracht me naar een man die druk gebarend aan de kant van de set stond.
‘Dit is Lena, de winnares.’
‘Oh ja, ik zie het.’ murmelde hij. ‘Wel, Lena, je mag daar even staan wachten op Justin. Hij word nog geschminkt.’

Reageer (4)

  • Fiducia


    Geweldig!

    I love your story!
    (A)

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    hihi jij moet eff heel snel veder gaan ?

    1 decennium geleden
  • Dems

    hahaha, hij heeft t nog niet door. toch?
    snel verdeeer!<3

    1 decennium geleden
  • HEARTBUCKS

    SNEL VERDER! (: xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen