Foto bij chapter four.

what will happen if you drink too much.

Ik knik. “ Oké dan! ” roept Neil. “ Vanavond een feestje bij mij thuis ” zegt hij erachteraan. De rest stemt in. Tegen half 10 stromen de mensen het huis van Neil binnen. Niet helemaal wat ik had verwacht maar toch gezellig. Er komt een meisje met lang blond haar naar me toe, ze stelt zichzelf voor “ Jij moet Lisette zijn? Ik ben Emma, de vriendin van Timo ” schreeuwt ze boven de muziek uit. Ze omhelst me. Ik voel me een beetje ongemakkelijk en er verschijnt een onderdrukte lach op mijn gezicht. Ik knik “ Ja klopt, Ik wist niet dat Timo een vriendin had ” Op datzelfde moment omhelst Timo haar vanachter en geeft haar een zoen. “ Halo dames! Ik hoop dat jullie goede vriendinnen worden, en anders hebben jullie pech want jullie zullen elkaar nog vaak zien! ” zegt Timo met een grijns op zijn gezicht. Hij loopt weg en kijkt nog even om en Emma steekt haar tong uit. “ Hoe oud ben je? ” vraagt ze. “ 15 ” zeg ik. Ik heb geen zin om te gaan liegen, want uiteindelijk komen ze er toch achter. Ze knikt “ ik ook! ” roept ze. Verbaasd kijk ik naar haar. Ze ziet er helemaal niet uit als vijftien met die hoge stiletto’s en al die make-up. Vergeleken met mij op mijn afgetrapte Allstars en een spijkerbroek met wat mascara en eyeliner, lijkt zij zeker 20! “ Ik had je ouder geschat! ” roep ik boven de muziek uit. “ Doen ze altijd! Hoe oud had je me geschat? ” zegt ze. “ zeker 20! ” zeg ik en ze begint te lachen. “ Ik hoorde dat je in het café slaapt?! ” ik knik. “ Ja klopt! Maar dat vertel ik nog wel! Zullen we wat te drinken halen? ” ze knikt en volgt me naar de bar. “ 2 shotjes!” schreeuwt Emma naar me. Ik schenk er twee. Ik sla hem in een keer achterover en schenk opnieuw, nogmaals slaan we hem in een keer achterover. Daarna volgen er nog een paar. in mijn bh sta ik samen met Emma te dansen wanneer mijn telefoon gaat. lachend neem ik op. "haloooow!" "lisette! waarben jij?" met een verschrikt gezicht sta ik stil.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen