Dit is een hoofdstuk met coole, onbekende, vergeten STAR WARS feitjes. Dus niet zomaar STAR WARS weetjes, maar weetjes waar zelfs een echte STAR WARS fan veel van kan leren. Dus verzamel de meest onbekende weetjes, en schrijf mee!

er zijn niet alleen clone troopers. maar ook stormtroopers!!

-clone trooper fase 1 basis lichaamsomhulsel van plastoid wordt door vroege clone troopers gebruikt goedkoop maar oncomfortabel.

-clone trooper fase 2 geavanceerder pantser gebruikt aan het einde van de clone-oorlogen makkelijk aan te passen.

-stormtrooper als het keizerrijk wordt gesticht wordt het pantser van de clone trooper vervangen door een all-round shocktrooperuitrusting.

-primaire bevel stormtrooper aangepast en veelzijdiger pantser-ontwerp dat wordt gebruikt door de meeste stormtroopers van de primaire bevel.

may the force be with you!

moge de force met je zijn!

schrijvers: SandeZendo

-Ki-adi mundi's grote hoofd wordt rondgepompt door twee harten. Wat een dikkop!

-Jabba de hutt's kwijlende geluid werd voornamelijk gemaakt met een bak gesmolten kaas.

-Jedi starfighters zijn de kleinste schepen van de rebublikeinse vloot. Dat komt doordat ze minder bedieningsmogelijkheden, instrumenten en sensoren nodig hebben dan een gewoon schip, omdat dat gecompenseerd wordt door de Force-vaardigheden van de Jedi.

-Mace Windu heeft een grove zin op zijn lichtzwaard staan. BMF, wat staat voor Bad MotherFucker.

-Sir Alec Guiness, de acteur voor Ben Kenobi, haatte STAR WARS.

-Bijna alle bezittingen van de piraat Hondo Ohnaka zijn gestolen, inclusief zijn coole jasje.

-Piraten besteden hun buit vaak op aan Hondo Ohnaka's bar.

-Jabba de hutt heeft een tatoeage van zijn maffiaclan desilijic in zijn rechterbovenarm gesneden.

-Het kost de Inquisitor heeft 10,6 seconden nodig om de gevechtsstijl van een Jedi te herkennen.

-Stormtroopers zijn eigenlijk mensen met weinig carrieremogelijkheden. En gemiddelde stormtrooper heeft nog nooit van de Sith gehoord.

-Darth vader woog 120 kilo in zijn nieuwe pantser, en hij had een nieuw lichtzwaardgevechtsstijl ontworpen die bij zijn bewegingsbeperkingen paste.

-Darth vaders ademgeluid werd gemaakt door te ademen door een duikset.

May the Force be with you.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen