De ochtendzon viel zacht door de gordijnen toen ik langzaam wakker werd. De geur van verse broodjes en croissants drong mijn neus binnen en wekte me volledig op. Ik opende mijn ogen en zag Bill naast me zitten met een dienblad vol heerlijk eten.
"Ontbijt op bed?" vroeg ik verbaasd, terwijl ik rechtop ging zitten en mijn slaperige ogen wreef.
"Alles voor jou," antwoordde Bill met een brede glimlach. "Dit had je toch niet moeten doen," zei ik, maar mijn hand ging al automatisch naar een croissant op het dienblad.
"Oh, ja wel, Elise," antwoordde hij terwijl hij een kopje koffie inschonk. "Weet je hoe lang ik dit al voor je wilde doen?"
Ik keek hem nieuwsgierig aan en hij ging verder met zijn uitleg. "Al voor een hele lange tijd," zei hij. "Ik wilde altijd al een romantisch ontbijt op bed voor je maken. Gewoon om je te laten zien hoeveel ik om je geef."
Ik boog naar voren en gaf Bill een kus, mijn hart gevuld met dankbaarheid en liefde. "Je bent geweldig," fluisterde ik tegen zijn lippen, en hij glimlachte breed. "En jij maakt alles beter, Elise."
Automatisch hield ik daarna mijn hoofd schuin om te kijken naar Maü's slaapplekje. Ik zag hoe hij stilletjes ontwaakte, zijn kleine lichaam zich uitrekkend in een gracieuze boog. Hij gaapte en keek ons aan met zijn grote, nieuwsgierige ogen.
"Goedemorgen, Maü," zei ik zachtjes, terwijl ik mijn hand uitstrekte om zijn kleine hoofdje te aaien. Het katje spinde tevreden en kroop naar ons toe, sprong soepel op het bed en nestelde zich tussen ons in.
"Het lijkt erop dat Maü ook van ontbijt op bed houdt," grapte Bill, terwijl hij het dienblad opzij schoof en een stukje brood aan Maü gaf. Het katje snoof eraan en begon meteen te eten, zijn staart vrolijk kwispelend.
Ik lachte en voelde een golf van geluk door me heen spoelen. "Dit is perfect," zei ik, terwijl ik mijn hoofd tegen Bill's schouder leunde. "Een heerlijk ontbijt, de beste man in de wereld en ons schattige katje. Wat kan ik nog meer wensen?"
Bill drukte een kus op mijn voorhoofd en legde zijn arm om me heen. "We hebben het verdiend, Elise. Na alles wat we hebben meegemaakt, verdienen we dit geluk."
Ik knikte en nam nog een hap van de croissant, genietend van het moment. "Dus, wat zijn de plannen voor vandaag?" vroeg ik nieuwsgierig.

Bill’s blik gleed naar beneden, een lichte frons op zijn gezicht. "Oh Elise, ik wou dat ik de dag met jou kon doorbrengen, maar ik moet nog veel dingen regelen voor Tokio Hotel en..." Ik onderbrak zijn uitleg en hield zijn hand vast, zijn frons verdween langzaam.
"Bill, geen probleem, dat begrijp ik volledig," zei ik geruststellend. Hij keek me aan, en ik zag hoe zijn hele houding ontspande. Met mijn duim wreef ik zachtjes over de palm van zijn hand.
"Ik heb het zelf ook druk," ging ik verder. "Ik ga met deze kleine man naar de dierenarts, ik ga spulletjes kopen en daarna zou ik naar Bas moeten gaan." Zijn blik ging naar Maü, die vrolijk aan het spelen was met de lakens.
"Ik heb al een afspraak gemaakt met de beste dierenarts van Berlijn," zei Bill. Ik knikte goedkeurend.
"Je bent de beste poezenpapa die ik ken," zei ik terug, en hij glimlachte breed. "Tom heeft gevraagd of je deze avond bij ons komt eten," vervolgde Bill.
"Oh ja, tuurlijk," zei ik enthousiast. "Ik heb Tom al zo lang niet meer gezien. Ik begin hem te missen." Bill kwam dichter bij mij zitten en fluisterde in mijn oor: "Zolang je mij maar harder mist."
Ik lachte en sloeg mijn armen om zijn nek. "Dat doe ik al," fluisterde ik terug, en gaf hem een zachte kus op zijn lippen. Het voelde zo goed om weer dicht bij hem te zijn, om samen plannen te maken en vooruit te kijken.
Maü miauwde en trok onze aandacht weer naar hem. "Deze kleine man weet hoe hij onze aandacht moet krijgen," zei Bill lachend, terwijl hij Maü een aai gaf. Hij tilde het katje voorzichtig op en zette hem op de vloer. "Sorry, Maü, maar dit is ons moment," fluisterde hij zachtjes, terwijl hij zichzelf terug in bed zette.

Bill kroop terug in bed en keek me met een ondeugende glimlach aan. "Hier moet Maü niet bij zijn," fluisterde hij zachtjes. Zijn hand gleed langzaam naar mijn been en begon mijn huid te strelen. Een rilling van opwinding schoot door mijn lichaam bij zijn aanraking.
Ik voelde zijn handen langzaam omhoog bewegen, en mijn ademhaling versnelde. Zijn vingers waren teder, maar zijn aanraking droeg een honger in zich die mijn hart sneller deed kloppen. "Bill," fluisterde ik, mijn stem trilde van verlangen.
Hij boog zich naar voren en kuste mijn lippen zachtjes. "Shh, Elise," zei hij, zijn lippen tegen de mijne. "Ik wil dat je je ontspant en geniet."
Zijn hand gleed verder omhoog langs mijn dij, en ik voelde mijn hele lichaam reageren op zijn aanraking. Zijn ogen ontmoetten de mijne, en ik zag dezelfde verlangende blik in zijn ogen die ik voelde in mijn eigen lichaam.
Bill's hand bereikte mijn heup en trok me dichter naar zich toe. Ik kon zijn warmte voelen, zijn hartslag die synchroon leek te lopen met de mijne. "Je bent zo mooi, Elise," fluisterde hij, zijn stem hees van verlangen.
Ik beet zachtjes op mijn lip en voelde hoe zijn hand langs mijn zij gleed. Zijn vingers vonden de rand van mijn shirt, en hij trok het langzaam omhoog. Ik tilde mijn armen op, waardoor hij het gemakkelijk over mijn hoofd kon trekken en het op de grond liet vallen.
Zijn handen gleden over mijn blote huid, en ik voelde een golf van warmte door me heen spoelen. "Bill," kreunde ik, terwijl ik mijn hoofd naar achteren leunde en genoot van zijn aanraking. Zijn lippen vonden mijn nek, en ik voelde zijn adem tegen mijn huid.
"Elise," fluisterde hij, terwijl hij me zachtjes op het bed legde. Zijn handen bleven mijn lichaam verkennen, en ik voelde me compleet verloren in zijn aanraking. Mijn eigen handen vonden hun weg naar zijn shirt, en ik trok het over zijn hoofd.
We waren een wirwar van handen en lippen, van zachte kreunen en diepe verlangens. Zijn handen streelden mijn borsten, zijn lippen volgden hun pad, en ik voelde me als een snaar die gespannen werd tot het breekpunt.
"Bill," kreunde ik opnieuw, terwijl zijn hand langzaam naar beneden gleed en mijn slipje vond. Hij trok het voorzichtig uit, zijn ogen hielden mijn blik vast, en ik voelde me kwetsbaar en begeerd tegelijk.
Zijn vingers verkenden me met een tederheid die me bijna deed huilen van genot. Mijn lichaam boog zich naar hem toe, en ik voelde zijn hand op mijn onderrug, me dichter tegen hem aan trekkend.
"Ik wil je," fluisterde hij, zijn stem vol intense passie. Zijn hand gleed verder naar beneden, en ik voelde zijn vingers me verkennen, mijn lichaam op het randje van extase brengend.
Ik voelde hoe de spanning in mijn lichaam opbouwde, elke aanraking, elke kus bracht me dichter bij het breekpunt. "Bill, alsjeblieft," smeekte ik zachtjes, mijn lichaam verlangend naar meer.
Hij kuste me diep, zijn tong verkende mijn mond, en ik voelde me compleet verloren in hem. Zijn vingers versnelden hun ritme, en ik voelde een golf van genot door me heen spoelen.
Ik kwam met een zachte kreun, mijn lichaam trilde van de intensiteit van mijn orgasme. Bill trok me dichter naar zich toe, zijn lippen drukten zich tegen mijn voorhoofd, terwijl mijn ademhaling langzaam weer normaal werd.
"Je bent zo prachtig," fluisterde hij, zijn stem vol liefde en verlangen. Ik opende mijn ogen en keek hem aan, mijn hart vol liefde voor de man die alles voor me betekende.
"Bill," fluisterde ik, mijn stem zacht en vol emotie. "Ik hou van je."
Hij glimlachte en kuste me zachtjes. "Ik hou ook van jou, Elise," antwoordde hij. "Voor altijd."

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen