Dit is heel erg van belang om te lezen, want het bevat de huisregels van de STAR WARS fanclub! Dus als je een schorsing wilt voorkomen, neem ze dan goed door.

1. Behandel elkaar met respect; gebruik geen scheldwoorden of andere onbeleefde dingen.

2. Je mag ongevraagd je hoofdstukken activeren, maar de STAR WARS fanclub tolereert alleen hoofdstukken die met STAR WARS te maken hebben.

3. Het lezen van de huisregels als je co-auteur wordt is VERPLICHT. Dit zal ook gezegd worden als je je aanmeldt voor de fanclub.

4. Als iemand anders een hoofdstuk heeft geschreven en jij wilt het veranderen, vraag het dan eerst aan de schrijver van het hoofdstuk.

5. Iedereen, met uitzondering van overtreders van de regels, mag zich bij de STAR WARS fanclub aansluiten.

6. Zij die zich niet aan de huisregels houden, wordt geschorst.

7. Lees de huisregels nauwkeurig.

8. De auteur en/of co-auteurs zijn niet aansprakelijk voor spoilers.

9. Het geldt voor iedereen om je aan deze regels te houden.

10. Zo nu en dan controleert TheJedi deze fanclub op ongepaste berichten. ( tegen de regels van deze fanclub in.)

11. Als iemand een ongepast bericht stuurt( tegen de regels van deze fanclub in), meld het dan aan TheJedi.

12. gebruik alstublieft niet de Force.

May the Force be with you.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen