24. Maü
Ik hoorde de deur van de slaapkamer opengaan en Bill's stem riep mijn naam. "Elise? Waar ben je?"
"Hier buiten," antwoordde ik zachtjes, terwijl ik het katje nog steeds tegen me aan hield. Bill verscheen in de deuropening en keek me verbaasd aan. Zijn blik gleed van mij naar het katje en terug.
"Wat heb je daar?" vroeg hij nieuwsgierig, terwijl hij naar me toe liep.
"Ik vond dit kleine katje," zei ik, een lichte glimlach op mijn gezicht. "Het zat hier buiten en miauwde."
Bill knielde naast me neer en streelde het katje voorzichtig. "Arme schat," zei hij zachtjes. "Het lijkt wel verloren."
"Ja," antwoordde ik. "Ik denk dat het geen thuis heeft."
Bill keek me aan, zijn ogen gevuld met zorg en begrip. "Wat wil je ermee doen?"
"We moeten het helpen," zei ik vastberaden. "We kunnen het niet zomaar hier laten."
Bill glimlachte en knikte. "Dat dacht ik al dat je dat zou zeggen. Laten we het binnenbrengen en iets te eten geven."
Samen stonden we op en liepen terug naar binnen, het kleine katje veilig in mijn armen. Terwijl we het naar de keuken brachten, voelde ik een nieuwe golf van warmte en dankbaarheid door me heen stromen. Ondanks alles wat er gebeurd was, waren er nog steeds momenten van schoonheid en zorgzaamheid in de wereld.
Bill vulde een schaaltje met melk terwijl ik het katje voorzichtig neerzette. Het begon gretig te drinken, duidelijk hongerig. Ik glimlachte en keek naar Bill, die me liefdevol aankeek.
Bill keek naar het katje dat gretig van het schaaltje melk dronk. Zijn ogen glommen van nieuwsgierigheid en tederheid. "Hoe wil je het katje noemen, Elise?" vroeg hij zachtjes.
Ik keek naar het kleine beestje en bestudeerde het aandachtig. Het had een glanzende zwarte vacht met opvallende witte pootjes, alsof het kleine laarsjes aanhad. Zijn ogen waren groot en helder, en het miauwen was zacht en schattig. Ik bukte om het katje te aaien, en het reageerde met een tevreden spinnend geluid.
"Hij ziet eruit als een Maü," zei ik glimlachend tegen Bill. "Hij kan zo schattig miauwen."
"Prachtige naam, Elise," zei Bill met een glimlach. Hij bukte ook, zodat hij Maü kon aaien. Het katje keek op, zijn grote groene ogen vol vertrouwen en nieuwsgierigheid. Bill streelde voorzichtig over Maü's kopje, en het katje begon meteen te spinnen.
"Welkom in ons leven, Maü," fluisterde ik zachtjes. Maü leek de aandacht te waarderen en drukte zijn kleine hoofdje tegen mijn hand. Het was een ontroerend moment, een nieuw begin voor ons allemaal.
"Welkom in de familie, Maü," zei Bill zachtjes tegen het katje. Hij keek op naar mij, zijn ogen vol liefde en trots. "Je hebt een goede naam gekozen."
Ik glimlachte en knikte. "Het past perfect bij hem, vind je niet?"
"Absoluut," antwoordde Bill terwijl hij verder aaide. "Hij past perfect bij ons."
Maü miauwde zachtjes, alsof hij instemde met onze woorden. Ik voelde een warme gloed van tevredenheid door me heen stromen. Het voelde goed om iets te kunnen betekenen voor dit kleine wezentje.
Na een tijdje keek Bill op en zei, "We moeten een bedje voor hem maken en zorgen dat hij een plekje heeft waar hij zich veilig voelt."
"Ja, dat is een goed idee," antwoordde ik. "Laten we iets in de slaapkamer maken, waar hij bij ons in de buurt kan zijn."
Samen gingen we aan de slag. We verzamelden zachte dekentjes en een klein kussen om een comfortabel nestje te maken voor Maü. Bill zette het bedje in een hoek van de slaapkamer, vlakbij ons bed, zodat Maü zich niet alleen zou voelen.
Toen alles klaar was, brachten we Maü voorzichtig naar zijn nieuwe plekje. Hij nestelde zich meteen in de dekens en begon tevreden te spinnen. Het was alsof hij wist dat hij eindelijk een thuis had gevonden.
Bill legde een arm om mijn schouders en trok me dicht tegen zich aan. "Dit is een nieuw begin, Elise," zei hij zachtjes. "Voor ons allemaal."
Ik keek naar Maü, die inmiddels in slaap was gevallen, en voelde een diepe dankbaarheid. "Ja, een nieuw begin," fluisterde ik. "Dank je, Bill, voor alles."
Hij drukte een kus op mijn haar en we bleven daar staan, kijkend naar het kleine katje dat ons hart had gestolen.
Nadat we Maü naar zijn nieuwe plekje hadden gebracht en hij tevreden in slaap was gevallen, besloten Bill en ik zelf ook naar bed te gaan. Terwijl we samen onder de warme dekens kropen, konden we onze ogen niet van het slapende katje afhouden. Het was een rustig en vertederend gezicht.
"Ik ga morgen met Maü naar de dierenarts," begon ik tegen Bill te ratelen. "En ik moet ook een kattenbak kopen, wat speelgoed, en misschien een krabpaal..."
Bill luisterde aandachtig, een glimlach op zijn gezicht. Ik zag hoe zijn focus op mijn lippen lag terwijl ik praatte. De intensiteit van zijn blik maakte me meteen opgewonden. Ik beet zachtjes in mijn lip, en ik zag hem zichtbaar slikken, zijn ogen donkerder worden met verlangen.
"Wil je al gaan slapen, Bill?" vroeg ik zachtjes, terwijl ik dichter naar hem toe schoof. Zijn ogen schoten omhoog naar de mijne, en ik wist dat mijn verleidingstruc werkte. Zijn ademhaling versnelde lichtjes, en ik voelde de spanning tussen ons toenemen.
"Elise," fluisterde hij hees, zijn hand streelde zachtjes mijn wang. "Je maakt het me heel moeilijk om ja te zeggen."
Ik glimlachte uitdagend en legde mijn hand op zijn borst, mijn vingers lichtjes spelend met de stof van zijn shirt. "Misschien is dat ook wel de bedoeling," antwoordde ik zachtjes.
Bill's ogen glommen van verlangen en genegenheid. Hij bracht zijn gezicht dichterbij en kuste me teder op mijn lippen. Zijn kus was zowel zacht als intens, en ik voelde een golf van warmte door me heen stromen.
"Je bent zo mooi, Elise," fluisterde hij tegen mijn lippen. "Ik wil je nooit meer kwijt."
Ik voelde een rilling van geluk door mijn lichaam gaan. "Ik wil jou ook nooit meer kwijt, Bill," fluisterde ik terug, mijn hand nu rustend op zijn borstkas, voelend hoe zijn hart snel klopte.
Zijn handen gleden langs mijn lichaam, voorzichtig maar toch verlangend.
Elk contactpunt voelde als een elektrische lading, die mijn hele lichaam deed tintelen van verlangen. Bill hield me stevig vast, zijn ogen donker van passie terwijl hij me langzaam verkende.
"Ben je zeker dat je dit wilt, Elise?" vroeg hij zachtjes, zijn stem rauw van emotie. Zijn handen vonden hun weg naar beneden, zijn aanrakingen werden intenser. Hij wachtte op mijn antwoord, zijn ademhaling zwaar en onregelmatig.
"Ja," kreunde ik uit, mijn stem bijna een fluistering. Ik keek hem recht in de ogen, mijn hart kloppend in mijn borstkas. "Ik zou niets liever willen op dit moment."
Bill's blik werd nog intenser. Hij boog zich naar me toe, zijn lippen vonden de mijne in een vurige kus. Zijn handen bewogen verder, en ik voelde hoe mijn lichaam reageerde op elke aanraking. Het was alsof elk deel van mij tot leven kwam onder zijn vingers.
Hij stopte even en keek me diep in de ogen, zoekend naar enige twijfel. Toen hij niets dan zekerheid vond, glimlachte hij en drukte een zachte kus op mijn voorhoofd. "Ik wil dat dit perfect voor je is," fluisterde hij.
Ik kon alleen maar knikken, mijn woorden verloren in de intensiteit van het moment. Bill's handen vonden hun weg onder mijn shirt, zijn aanrakingen zacht maar vastberaden. Elke beweging voelde als een belofte, een bevestiging van zijn toewijding en liefde.
Hij rolde me voorzichtig op mijn rug en leunde over me heen, zijn lichaam beschermend en warm. "Laat me weten als ik moet stoppen," zei hij, zijn stem een geruststellende fluistering. "Ik wil alleen wat jij wilt."
"Stop alsjeblieft niet," antwoordde ik, mijn handen grijpend naar zijn rug en hem dichter naar me toe trekkend. "Ik wil jou, Bill. Nu en altijd."
Zijn lippen vonden opnieuw de mijne, en deze keer was de kus diep en intens. Zijn handen verkenden mijn lichaam met een nieuwe urgentie, zijn aanrakingen strelend en verkennend. Elke beweging bracht ons dichter bij elkaar, onze lichamen synchroon in hun verlangen.
Bill's handen gleden naar mijn heupen, en ik voelde hoe hij mijn broek langzaam naar beneden trok. Ik hief mijn heupen om hem te helpen, mijn lichaam hunkerend naar meer contact. Zijn handen streelden mijn dijen, en ik kon niet anders dan kreunen van plezier.
"Elise," fluisterde hij tegen mijn lippen. "Ik wil dat je weet dat ik van je hou. Dit is niet alleen verlangen, dit is liefde."
"Ik weet het," antwoordde ik, mijn stem vol emotie. "En ik hou ook van jou, Bill. Meer dan woorden kunnen uitdrukken."
Hij glimlachte en kuste me opnieuw, zijn handen vonden hun weg naar mijn borsten en streelden me zachtjes. Ik voelde een golf van genot door me heen stromen, mijn lichaam reageerde op elke aanraking met een intensiteit die ik nog nooit eerder had gevoeld.
Onze lichamen bewogen in perfectie samen, en ik voelde een diepere verbinding met Bill dan ooit tevoren. Het was alsof al onze zorgen en angsten wegsmolten, vervangen door pure, onvoorwaardelijke liefde.
Elke aanraking, elke kus bracht ons dichter bij elkaar. Bill's bewegingen werden intenser, zijn ademhaling versnelde. Ik voelde hoe mijn eigen ademhaling synchroon liep met de zijne, onze lichamen één in hun verlangen.
Toen we uiteindelijk samen kwamen, was het alsof de wereld om ons heen verdween. Er was alleen Bill en ik, samen in een moment van pure extase. Het was een bevestiging van onze liefde, een belofte van een toekomst vol geluk en verbondenheid.
Na afloop bleef Bill bovenop me liggen, zijn ademhaling langzaam terugkerend naar normaal. Hij keek me aan, zijn ogen glinsterend van liefde en tevredenheid. "Je bent geweldig, Elise," fluisterde hij.
Ik glimlachte en streelde zijn gezicht. "En jij bent perfect, Bill."
Hij rolde zich naast me en trok me in zijn armen, ons beide omhuld in de warmte van het moment. "Laten we hier blijven," fluisterde hij. "Laten we gewoon samen zijn, zonder zorgen of angsten."
"Dat klinkt perfect," antwoordde ik, mijn hoofd rustend op zijn borst. "Laten we dit moment voor altijd vasthouden."
Er zijn nog geen reacties.