outfit van Niall
outfit van Alli

      Niall James Horan     



Tevreden met mijn gemaakte gitaar pingel ik wat en Maeghan ploft naast mij en repareert een gescheurde broek en Niall staart onbewust even naar haar. We hangen wat relaxt met elkaar rond, dit was fijn. De meiden hadden een relaxte vibe om zich heen en dat had Niall gemaakt dat hij wilde dat ze mee gingen, echter wist hij niet goed wat een vervolg stap moest zijn. Hij vond Maeghan aantrekkelijk, ze was leuk en lekker zichzelf maar Niall was nooit goed geweest met vrouwen. Zijn gebrek aan ervaring in de liefde, zijn onzekerheid en het feit te veel mensen misbruik van zijn beroemdheid hadden gemaakt, maakte dat Niall niet meer zo open was en zijn hart niet zo snel openstelde.

Als het tijd is om, aan te kleden trekt hij een zelfgekozen setje aan, dit zat fijn en lekker. Het interesseerde Niall allemaal niet zoveel of het met elkaar matchte, in de One Direction tijden hebben ze de eerste jaren verplicht matchen kledingstukken gehad en dat was vreselijk Niall droeg liever iets waarin hij zich comfortabel en zelfverzekerd voelde. Hij kijkt even op een afstandje naar Maeghan die bezig was met de outfits van Westlife die wel op elkaar afgestemd waren en Niall gaapt toch wel even wat moe. ‘Kom je nu als styliste dan ook mij haren doen?” vraagt hij en voelt toch wel wat blosjes op komen.



      Allison Jade Homes     



Met een hoop liefde en voorzichtigheid lap ik de jongens één voor één op. Als iedereen het weer doet begint na een hoop chillen de stress weer en Alli merkt dat ze er wat onrustig van wordt. ‘kan ik ergens helpen, kan ik iets doen ik bedoel ik mag met jullie mee maar ik ga niet zitten nietsnutten’ zeg ik ze even ferm. Iemand van de crewleden vangt het op en vraagt naar mijn ervaring en opleiding waar ik haar over vertel en ik krijg te horen dat als ik wil, ik bij het podium mag helpen met eerste hulp verlenen en ik knik enthousiast. Omdat de zaal nu al vol is en alles rond is mag ik dat vanaf morgen doen en blij en tevreden hobbel ik achter de rest aan.

Nu had ik een manier om iets terug te doen voor de jongens en dan wel als EHBO’er, gelijk een goede werkervaring voor als ik daadwerkelijk op de spoedeissende hulp wilde gaan werken. ‘Mogen we het vanaf hier mee kijken? Vraag ik verbaasd als we backstage blijven staan en er wordt geknikt. ‘als jullie niet in de pad lopen kan dat inderdaad’ en ze grijnst naar Maeghan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen