Hoofdstuk 15 | Maeghan & Nicky
We zijn met z'n alle backstage als Mark naar me toe komt. ''Maeghan?'' begint hij met een zielig stemmetje. Ik draai me om naar hem. ''Ja?'' antwoord ik. ''Ik euhm..- Ik ben net tijdens de soundcheck uit me broek gescheurd, zou je het misschien kunnen maken?'' vraagt hij dan. ''Laat zien.'' zeg ik dan en gebaar dat ie zich om moet draaien wat hij ook doet en inderdaad er zit een giga scheur in z'n broek die niet te missen is. Ik grinnik zacht. ''Nou hop, uit die broek dan maak ik hem wel.'' zeg ik waarna Mark weg loopt om een andere broek aan te doen. Ik kijk even richting Niall die inmiddels z'n gitaar al weer gemaakt had, terwijl Allison ondertussen bezig is met de rest te verzorgen en zich extra lang bezig houd met Nicky. - Ze zijn echt super cute samen. -
Ik schrik op van Mark die z'n broek richting mij gooit en ik kan hem nog net op tijd vangen. Ik rommel even in me tas en pak er een naai setje uit waarna ik naast Niall neer plof en even ruzie maak om het draadje in het naaldje te krijgen. Ik ben volledig gefocust op het maken van de broek dat ik niet door heb dat Niall naar me zit te staren.
Allison is bezig met mijn schaafwondjes te verzorgen en is extra voorzichtig met het schoonmaken er van. Ik merk dat ik aan het staren ben en kijk snel weg richting de andere die alle druk zijn met hun eigen ding. ''En klaar.'' zegt Allison dan waardoor ik weer terug om kijk en naar haar glimlach. ''Dankjewel.'' zeg ik terwijl ik der hand vast pak en er een kusje op geef. ''Toch wel handig zo'n persoonlijke zuster en naaister.'' merkt Shane dan op wat hem een semi-dodelijke blik van de dames oplevert. ''Haal je maar geen dingen in je hoofd.'' zegt Maeghan dan terwijl ze Mark z'n broek weer toegooit. ''Ik ga niet mee om alleen maar jullie kleding te maken als jullie weer is er uit scheuren of iets door die gekke fratsen die jullie altijd uit halen.'' en ze kijkt ons mannen allemaal een voor een even aan. ''Ja en ik ga niet achter jullie aan rennen met me ehbo koffertje hoor, jullie moeten echt wat voorzichtiger zijn.'' valt Allison haar dan bij.
We knikken allemaal braaf en hangen dan nog wat op ons gemak rond tot de show gaat beginnen die de meiden vanaf backstage bekijken.
Er zijn nog geen reacties.