Hoofdstuk 14 - Niall & Allison
Niall James Horan
Niall schudt even zijn hoofd, het liep niet van het leiden dakje helaas. Hij is dan ook blij als hij de meiden ziet en trekt Maeghan al snel in een stevige knuffel. ‘Ik ben blij dat je er bent, help ons’ grinnikt hij lachend. Uiteindelijk is de soundcheck goedgekeurd en gaan ze naar backstage en ploft hij op de bank. Met wat gereedschap en jarenlang handigheid zijn de snaren zo weer gerepareerd en in volle focus stelt hij de snaren goed af zodat ze zuiver klonken.
‘Nou dit belooft nog wat’ grinnikt hij naar ze.
Allison Jade Homes
Allison kijkt op van getoeter en mikt haar spullen in de auto en neemt afscheid van haar ouders. Ze rijden naar het Ziggodome en nemen ook afscheid van de ouders van Maeghan. Ze kijken even wat dommig rond tot ze Kian vinden en hij neemt ons gelijk mee backstage. Wat onhandig rol ik de koffer mee terwijl ik Kian probeer bij te houden. Ik grijns als ik Nicky zie zwaaien en zwaai vrolijk terug en we knuffelen elkaar. Ze gaan gauw verder met de soundcheck maar maken er een giga potje van.
Ik heb bijna de tranen rollen van het lachen door de mannen, ze zijn zo chaotisch bezig niet te doen. ‘ik studeer voor verpleegkundige ik kan jullie wonden wel even helpen’ biedt ze aan bij Shane die een flinke schaafwond hand en hij grinnikt even. Al snel heeft ze ergens een ehbo koffer te pakken en schoont de wond voor ze hem bedekt’ voila. ‘ lacht ze.
Er zijn nog geen reacties.