Outfit Nicky
outfit Maeghan

      𝙼𝚊𝚎𝚐𝚑𝚊𝚗 𝙳𝚊𝚠𝚜𝚘𝚗.     


Ik voel me telefoon trillen en zie dat Allison belt en als ik opgenomen heb vraagt ze of ik ookal klaar ben om te gaan. ''Ja bijna.'' antwoord ik en sleur me koffer de trap af. ''Ik moet nog een wat laatste dingetjes doen.'' zeg ik dan waarna ik me telefoon weg leg en hem op luidspreker druk om de laatste kleine spulletjes nog in me koffer te gooien. ''Zeg, zullen de mannen een boksbal hebben?'' vraag ik dan. Allison antwoord dat ze het niet weet maar denkt dat de mannen dat wel kunnen regelen, ik hoop het van wel aangezien ik wel gewoon wil blijven trainen. ''Oke, ik ben klaar.. Ik kom samen met mijn moeder nu naar jou toe.'' zeg ik dan waarna we gedag zeggen en ik ophang.

Ik sleur met moeite me koffer naar de auto waar mijn moeder al zit te wachten en ik gooi hem achter in de kofferbak waarna ik ook in stap en we richting het huis van Allison rijden om haar op te halen. Als ook Allison en haar koffer in de auto zitten rijd ze door naar de arena waar ze ons voor de deur afzet. ''Let alsjeblieft goed op elkaar.'' zegt ze nog en geeft ons beide een kus op de wang waarna ze weer instapt en weg rijd. Daar staan we dan met onze koffers, klaar voor onze grote droom.. ''Oke en hoe komen we nu binnen?'' vraagt Allison. ''Euh..'' begin ik en kijk rond waarna ik Kian spot en hem roep. Gelukkig merkt hij ons al snel op en komt naar ons toe gelopen. ''We vroegen ons al af waar jullie bleven.'' zegt hij dan waarna hij beide koffers pakt en ons mee naar binnen neemt voordat de horde fans toe stromen.


      𝙽𝚒𝚌𝚔𝚢 𝙱𝚢𝚛𝚗𝚎.     

''Lads! Kijk eens wie ik gevonden heb.'' roept Kian als hij terug binnen komt gelopen van de kleine pauze. We kijken allemaal op en zien Allison en Maeghan achter hem aan komen lopen. Er verschijnt meteen een grote glimlach op mijn gezicht als ik Allison zie en zwaai dan ook meteen naar haar wat haar weer een glimlach bezorgd. Maeghan wordt vrolijk begroet door Niall die haar ook even knuffelt en ik loop naar Allison waarna ik haar zachtjes in mijn armen trek voor een knuffel en haar het liefst niet meer wil laten gaan, maar der toch na een aantal minuten los laat omdat we verder moeten met de soundcheck die tot nu toe nog niet echt lekker verlopen is, zowel Kian als Shane zijn al bijna een keer van het podium gevallen, Mark is uit z'n broek gescheurd en Niall heeft een paar snaren van z'n gitaar laten knappen en ik, ik ben ook al een paar keer uit gegleden op het podium omdat ik niet aan het opletten was.

Hopelijk gaat het nu dat de meiden er zijn een stuk beter. Maar helaas zelfs met de meiden hier gaat het nog steeds fout en schieten de meiden steeds opnieuw weer in de lach om ons gestuntel.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen