Outfit Niall
Outfit Allison

      Niall James Horan     


Met een luide kreun wordt Niall wakker en zucht even diep, ja dit hadden ze niet moeten doen maar ja. Hij neemt gelijk water en een aspirine en gaat naar de badkamer als hij een klopje hoort. Hij begroet de mannen en gaat snel even douchen. Hij neemt een koude douche wat hem altijd goed doet en vrij snel is hij wel oké. Hij gaat naar het ontbijt en ziet de andere. ‘Morgen’ glimlacht hij en pakt een kop koffie, fruitsap en een wrap met ei. Hij krijgt enkel wat kreungeluiden terug en gniffelt. ‘Jullie doen net of jullie oud zijn’ plaagt hij de mannen en grinnikt even lichtjes.

Na het ontbijt komt langzaam terug van de dag ervoor en bedenkt dat de meiden mee gaan en kijkt Nicky aan. ‘heb jij nog contact gehad met de meiden? Ik heb geen telefoon nummer en ook geen tijd of plek afgesproken’ zeg ik en Shane kijkt lachend op. ‘Lekker slim Horan’ plaagt hij en ik grinnik. ‘achja ik heb tenminste afgesproken’ knipoog ik terug. ‘Touché wordt er lachend gezegd en de katerhumeur verandert voor vrolijke.
Niall trekt een simpele outfit aan en ze rijden naar de arena en ze krijgen hun microfoons.


      Allison Jade Homes     


Allison wordt vrolijk wakker door de nacht ervoor en rekt zich even uit. Hoewel ze wat hoofdpijn had besloot ze toch haar routine te volgen. Aan een bak met muesli en yoghurt verteld ze haar ouders over de dag ervoor en laat wat foto’s zien. Zij reageren niet anders dan verwacht, spannend maar dolblij dat hun dochter mee mag met haar idool. Ze kleedt zich daarna om en stuurt eerst Maeghan een whatsapp. ‘Hey, jij nog iets gehoord van de mannen zoals hoelaat we waar verwacht worden? Of gokken we op ergens deze dag naar de arena lopen en hopen dat we binnen komen?” appt ze naar Maeghan en doet haar oortjes in en zet muziek op.

Tevreden start ze met hardlopen, hoewel ze niet zo hard en ver komt als normaal is ze wel tevreden want ze had ook lui in bed kunnen blijven liggen. Maeghan heeft gereageerd dat ze het ook niet weet en ze haalt haar schouders op. Na een snelle douche pakt ze een koffer en mikt er van alles in wat ze nodig denkt te hebben. ‘jij ook al klaar om te gaan?” vraagt ze als ze Maeghan belt

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen