Outfit Nicky
outfit Maeghan

      𝙼𝚊𝚎𝚐𝚑𝚊𝚗 𝙳𝚊𝚠𝚜𝚘𝚗.     


De volgende ochtend word ik al weer vroeg gewekt door mijn telefoon die keer op keer af gaat. Ik kreun even van de hoofdpijn en ga dan langzaam recht zitten en pak mijn telefoon waar tientallen gemiste berichten en oproepen van Antonio staan. Ik spring meteen op wat geen goed idee bleek te zijn en kom met een smak op de grond te recht, waar ik nu eigenwijs ook blijf liggen terwijl ik Antonio terug bel. ''Eindelijk! Waar blijf je? We zouden toch gaan sparren, je moet wel in conditie blijven Maegs.'' roept hij in een adem door de telefoon. Ik grijp naar mijn hoofd en kreun nogmaals van de pijn. ''Sorry Toni, gisteren is het laat geworden erg laat, kunnen we het sparren niet een keertje overslaan?'' vraag ik dan terwijl ik langzaam omhoog krabbel en naar de badkamer loop om een aspirientje en een glas water te pakken terwijl Antonio tegen me loopt te mopperen dat ik het niet over kan slaan en meteen moet komen. Ik zucht en ga akkoord dat ik er zo ben waarna ik hem ophang en me eigen omkleed.

Ik loop de gym in en Antonio staat al op me te wachten. ''Wie 's avonds een grote meid wilt zijn moet ook 's ochtends een grote meid zijn.'' zegt hij dan en terwijl hij de tape om mijn handen heen draait, waarna we samen de ring in stappen en na een korte groet gaan we sparren, maar door me kater ben ik niet zo goed als anders en ook Antonio merkt dat. ''Kom op Maegs, je kunt beter dan dit.'' zegt hij dan terwijl hij uit haalt en ik hem nog net weet te ontwijken en de aanval richting hem in zet maar die Antonio duidelijk ziet aan komen en mij binnen een paar seconde op de grond heeft liggen. Antonio steekt z'n hand uit en helpt me omhoog. ''Maegs..'' zucht hij opnieuw. ''Sorry.'' mompel ik zacht waarna we opnieuw klaar gaan staan voor de volgende ronde.

Ik zal nu maar niet tegen hem zeggen dat ik voor een langere tijd weg ga met een aantal mannen en Allison, dat gaat Antonio nooit goed vinden die gooit mij en Allison gelijk achter slot en grendel. Naar een paar rondes stoppen we er mee en maak ik me klaar om weg te gaan richting Allison om naar de mannen te gaan en de komende maanden met ze door te brengen.


      𝙽𝚒𝚌𝚔𝚢 𝙱𝚢𝚛𝚗𝚎.     

De volgende ochtend, althans een paar uur later gaat de wekker al weer en moeten we ons klaar gaan maken voor de soundcheck voor onze tweede avond in de O2 Arena, vanavond is dan ook de avond dat Maeghan en Allison met ons mee gaan op tour. Ik sta op en maak de andere mannen wakker waarna ik de kamer afloop en bij Niall op de deur klop om hem wakker te maken. Nadat we allemaal een glas water met een aspirientje op hebben en ons omgekleed hebben gaan we beneden in het restaurant wat ontbijten terwijl we allemaal nog even moeten bij komen van de afgelopen avond. Ik ben benieuwd of de meiden ook al bij de soundcheck zullen zijn of dat we ze vanavond pas zien, ik kan namelijk niet wachten om Allison weer te zien. Ook Shane, Mark en Kian lijken helemaal weg te zijn van de meiden, maar dan op een andere manier dan Niall en ik dat zijn.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen