Outfit Niall
Outfit Allison

      Niall James Horan     


Het aanbod op een hotelkamer slaan ze af en ze zegt al gauw als ze mee gaan dat ze dan toch moeten pakken. Ze lijkt oprecht heel blij met de kans dat ze mee mogen. Ze vertellen dat ze hier wonen en hij knikt. Als we bij ons hotel zijn kijk ik haar even nadenkend aan. ‘Nu zijn wij wel bij ons bed , maar jullie niet. Zal ik een taxi bellen?” vraag ik nadenkend. ‘hmmm ik vraag wel bij de receptie of ze dat regelen ‘ zegt hij en springt op en rent dan lachend naar de balie. ‘ik heb twee lieve vrouwen die ik graag veilig naar hun huis wil hebben straks kunnen jullie dat regelen?” vraag ik en ze knikt met een grinnik en ik ren weer terug.

‘zo geregeld als jullie straks willen staat ie klaar hoor’ zeg ik vrolijk. Iedereen lijkt aardig op te zijn en Alli ligt al bijna te slapen tegen Nicky en ik gniffel en maak er een foto van. Als de meiden zeggen dat ze echt weg gaan loop ik mee tot de taxi zodat ik zeker weet dat ze veilig thuis komen. ‘laat je even weten als je veilig thuis bent, dan zien we je hier morgen’ roep ik de taxi na, zonder na te denken over het feit dat ze geen nummer of info verder heeft. Ik haal even mijn schouders op en loop terug naar de rest. ‘laten we gaan slapen, hier krijgen we spijt van’ zeg ik en bedenk dan dat ik zin heb in een tosti en steek mijn vinger random in de lucht. ‘kom we gaan wat eten, dat moet altijd’ roep ik vrolijk en vraag een tosti en ga dan op de bank liggen en gaap even lui.

Niet veel later worden er tosti's gebracht en hongerig schuif ik er een paar naar binnen en rek mij uit. 'tijd om te gaan slapen ' zegt Mark en ik knik en ik schiet in de lach als ik Shane al snurkend op de bank zie en schudt mijn hoofd. 'kamer nummer' mompel ik in mijzelf terwijl ik nadenk welke kamer ik ook al weer had.


      Allison Jade Homes     



Ik grijns even doordat we blijven en ik val bijna in slaap bij Nicky. Het was zo enorm lief dat hij zijn lijf als kussen aanbood en ik geniet van het feit dat Nicky fucking Byrne door mijn haar heengaat. Ik let even niet zo op de rest tot ik hoor dat er een taxi is en ik kijk verbaasd op. ‘dat is lief, dat had niet gehoeven’ zeg ik en kom dan traag omhoog . ‘dankjewel voor deze avond en tot morgen i guess’ zeg ik en ik grijns even naar Nicky alvorens ik door Maeghan wordt mee gesleept. Niall loopt mee als een gentleman en we zwaaien vrolijk. In de taxi heb ik moeite om wakker te blijven maar we komen aan bij onze huizen en ik glimlach.

‘weet jij eigenlijk hoe laat morgen?” vraag ik haar en ze schudt haar hoofd en ik gniffel. ‘lekker geregeld dit’ zeg ik lachend. ‘wat zullen we doen, negen uur de wekker ofzo?” vraag ik haar en gaap weer moe. Zodra we een tijd hebben afgesproken ga ik naar mijn huis en kleed mij uit en ik plof in bed waar ik tevreden in slaap val.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen