Hoofdstuk 9 | Maeghan & Nicky
Ik kijk even naar Allison die me hoopvol aankijkt bij het horen van Niall z'n woorden en zucht dan. ''Fine, we gaan wel mee op tour, nu heb ik tenminste een excuus om aan je haar te zitten.'' zeg ik tegen Niall terwijl ik met mijn hand door z'n haar ga. Kian springt juichend op maar beland vrijwel meteen languit op de grond met z'n glas in de lucht. ''I Okay.'' roept hij dan en gaat zitten waarna hij van z'n Guiness drinkt. Ik grinnik zacht en kijk naar Niall die me vrolijk aan kijkt en dan vraagt of we een hotel hebben of hier wonen. ''We wonen hier in London.'' antwoord ik dan, Niall slaat z'n arm om me heen en ik vergeet even hoe ik moet ademen maar herstel me al snel. ''Ik kan ook wel een extra kamer regelen voor je.'' zegt hij dan terwijl hij nog een slok van z'n Guiness neemt. Ik kijk even bedenkelijk en beeld me in hoe het zou zijn maar schud al snel me hoofd. ''Als we met jullie mee gaan op tour moeten we toch wel naar huis om te pakken.'' zeg ik dan waarna ik ook nog een slok neem. De andere zijn inmiddels ook al ver heen en niet veel later lopen we al slingerend met z'n alle over straat richting hun hotel.
Ik ben stiekem toch wel blij dat Niall geregeld heeft dat ze mee gaan op tour want ik vind het inderdaad totaal niet erg dat Allison wat langer in de buurt blijft, ik wil haar echt wel beter leren kennen en wie weet wat er van komt. Zo ver ik der nu ken is ze een hele leuke meid.
In het Hotel komt Allison wat tegen me aan hangen en ik sla dan ook een arm om der heen terwijl ze wat water weg slokt. Ook Niall en Maeghan zijn inmiddels aardig naar elkaar toe getrokken en moet Allison dan ook wel gelijk geven ze zouden inderdaad een leuk stel zijn samen. Ik kijk even de kamer rond waar Shane, Mark en Kian inmiddels verspreid k.o liggen en grinnik zacht. Ik zie Allison naast me haar gegaap proberen te verbergen en kijk der dan even aan. ''Moe?'' vraag ik waarna ze zacht knikt en der ogen even sluit. Ik glimlach en ga even verzitten waardoor Allison der hoofd van mijn schouder naar mijn borst verplaatst, ik ga voorzichtig met mijn hand door der haar terwijl ik naar der staar. - Dit meisje, doet iets met me, iets wat ik nog nooit eerder heb mee gemaakt en ik heb al vele meisjes ontmoet maar Allison heeft toch iets wat de andere niet hebben wat haar zo bijzonder maakt.
Er zijn nog geen reacties.