Outfit Niall
Outfit Allison

      Niall James Horan     


Niall heeft de beste tijd van zijn leven deze avond. De Guiness vloeit iets te rijkelijk maar het maakt hem vandaag niets uit, morgen waarschijnlijk, dacht hij daar heel anders over. Hij kletst vollop op Maeghan die hij steeds aantrekkelijker gaat vinden. Kian stelt voor om haar mee te nemen en knik maar merk ook dat ze zich wat ongemakkelijk voelt. Ik kijk op als Nicky begint te roepen samen met Alli en los gaan op een liedje. Lachend val ik al snel bij en roepen we Maeghan erbij die lijkt te weigeren en ik pruil even en sla een arm om haar heen.

‘Heb je het wel naar je zin?’ vraagt hij dronken maar bezorgd om haar en ze knikt. ‘jazeker wel ik ben gewoon niet zo los als Allison’ zegt ze en hij knikt. Kort wankelt hij even maar herpakt zichzelf. ‘Ik heb geappt als je wilt kan je gewoon mee op tour, hoe tof zou dat zijn. Twee leuke dames mee op tour, gezellige feestjes, kan je mooi mijn haar doen’ zegt hij grijnzend en haalt een hand door zijn haar wat inmiddels al alle kanten op staat door het gestuiterd en gefeest van hem. ‘Ja ze gaan mee’ roept hij dan gewoon als antwoord voor Maeghan. “ik heb het geregeld Nicky, jij vind het vast niet erg als Alli langer in de buurt blijft’ grijnst hij dan naar Nicky.

‘Oh dit is het beste liedje van de avond’ roept Niall als ineens zijn eigen nummer voorbij komt en luidkeels en een overduidelijk Iers dronken accent zingt hij mee met zijn eigen nummer. ‘Wat een geweldige muzikant die Horan’ lacht hij en knipoogt naar Maeghan. ‘hebben jullie eigenlijk een hotel of wonen jullie hier?” vraagt hij dan. Zij gingen naar hun hotel straks maar ze konden hen niet zomaar over straat laten lopen, desnoods regelde Niall wel een extra kamer.


      Allison Jade Homes     


Ik heb de tijd van mijn leven hier in de pub met Nicky. We gaan naar een paar Guiness al helemaal los en mijn goofy kant komt helemaal los. We zingen en dansen en springen tot we er moe van worden. Hij ziet dat Niall en Maeghan regelmatig wat intieme gesprekken lijken te hebben. Alli voelt het bier inmiddels wel in haar hoofd en lacht vrolijk. Als ze zitten bij het hotel gaat Niall los op zijn eigen nummer en lachend laat ik mij wat tegen Nicky hangen. ‘ik moet zo even verstandig denk even een watertje nemen’ grinnikt ze. Wie had dat gedacht dat ze dronken zou los gaan met haar idool? Zij in ieder geval niet

‘Je beseft het waarschijnlijk niet maar je hebt echt mij de beste avond van mijn leven gegeven’ zegt ze dankbaar tegen Nicky en neemt dankbaar water aan van de barvrouw en klokt het in een paar slokken weg. ‘zo dat zal mijn maag wel kunnen waarderen’ glimlacht ze even en kijkt naar haar beste vriendin en Niall. ‘ ze zouden leuk zijn samen’ mompel ik dan zachtjes en speel even met een paar plukken haar en gaapt dan even terwijl ze dat probeert te verstoppen. Het was inmiddels al diep in de nacht, er was verder niemand in het restaurant en de bar te vinden. Alli vermoedde dat ze enkel nog open waren omdat ze beroemdheden hadden en ze niet weg wilde sturen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen