Outfit Nicky
Outfit Maeghan

      𝙼𝚊𝚎𝚐𝚑𝚊𝚗 𝙳𝚊𝚠𝚜𝚘𝚗.     


Ik kijk even verbaasd naar een feestende Niall, want meestal is hij zo rustig maar deze kant van hem trekt me ook wel aan. Ik neem een slok van mijn Guiness en klets vrolijk met Niall en Kian over hoe dat ze zoveel op elkaar lijken, maar toch geen familie zijn of elkaar niet echt kende, zo vertellen ze dat ze bij x-factor bijna elkaars plek hadden ingenomen en dat de rest van beide bands er in mee gingen en dat Niall eigenlijk ook altijd wel fan is geweest van Westlife en dat dit toch ook voor hem een droom is die uit komt om samen met hun te touren.

Ze stellen ook allemaal vragen aan mij die ik braaf beantwoord terwijl de ene naar de andere Guiness naar binnen glijd. Als ik ze eenmaal verteld heb dat ik de mode opleiding doe en styliste wil zijn, stelt Kian met z'n dronken brabbel voor waarom ik niet als hun styliste mee ga op tour. Ik grinnik en schud lachend mijn hoofd. ''Dat gaat toch helemaal niet Kian, ik moet gewoon nog naar school.'' antwoord ik dan. ''Kunnen we toch wel wat op verzinnen.'' gaat Kian tegen me in en ik kijk even richting Niall voor hulp aangezien ik deze discussie met een dronken Kian niet lijk te gaan winnen. Gelukkig weet Niall het gesprek op iets anders te brengen en blijven de Guinesses maar komen, ik kijk zo nu en dan eens naar Allison die het heel gezellig lijkt te hebben met Nicky.


      𝙽𝚒𝚌𝚔𝚢 𝙱𝚢𝚛𝚗𝚎.     


Ik kijk even naar Allison die vrolijk op de muziek beweegt terwijl ze lekker door drinkt, ze weet mijn aandacht wel te trekken, dus ik doe vrolijk met der mee en samen stuiteren we door het café tot dat mijn oog op een karaoke set valt. ''Lads!'' roep ik en wijs naar de karaoke set. Al snel staan Shane, Kian en Mark op en lopen we samen naar het podiumpje waar we het nummer I Gotta Feeling in starten en helemaal los gaan, al snel valt Niall ons bij gevolgd door Allison die ook vrolijk met ons mee stuitert door het café terwijl haar vriendin Maeghan wat aan het tafeltje blijft hangen. ''Maeghan!!'' gilt Allison nu naar der maar Maeghan schud der hoofd en blijft staan, Niall lijkt het er niet mee eens en trekt der mee in onze gekkigheid.

Samen met de meiden doen we nog een afzakkertje in ons hotel en lijkt de avond nog geen einde te hebben.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen