Hoofdstuk 6 - Niall & Allison
Niall James Horan
Ik kijk even verbaasd op als ze ineens enthousiast om mijn nek vliegt en roept dat ze het geweldig vindt. Net zo snel als ze kwam , ging ze terug en bood haar verontschuldiging aan en ik schiet in de lach en wuif het weg dat het niet erg is. Haar vriendin wijst haar erop dat ze wel foto’s moet maken en vermaakt kijk ik naar het duo wat nu op water en vuur lijkt, twee mega tegenpolen. Stotterend en verlegen vraagt ze of ze op de foto mag en ik knik vrolijk en we maken wat foto’s en kletsen gezellig wat.
De deur wordt gesloten wat een teken is dat de werkdag erop zit en vrolijk kletsen ze nog wat als Nicky de dames vraagt om mee te gaan naar de pub en goedkeurend knikt hij naar Nicky die hetzelfde lijkt te denken. Dit waren twee bijzondere dames had Niall al gemerkt. Vooral de wat stillere dame trok enorm de aandacht van Niall. ‘mag ik vragen hoe je heet?” vraagt Niall dan ook en ze stelt zich voor als Maeghan. ‘Ik ga mij even omkleden want hierin ga ik echt niet naar de pub’ zegt hij vrolijk en steekt zijn hand op. ‘ik ben zo terug’ belooft hij en laat de dames en heren even achter. In zijn eigen kleedkamer trekt hij snel wat leukers aan, hij besteedt net iets langer dan normaal aandacht aan zijn haar en spuit een lekker luchtje op en loopt dan vrolijk terug.
‘Okey wie is er ready om te kijken of ze in dit regenland genaamd Engeland een fantsoenlijke Guiness kunnen schenken’ roep ik vrolijk. Ik had er enorm veel zin in om lekker een avondje te feesten en waarschijnlijk dronken te worden. Al vrij snel vertrekken ze naar de pub waar de beveiliging voor de deur klaar staat en het niet al te druk is gelukkig en besteld Niall Guiness voor iedereen en kijkt de meiden even aan. ‘drinken jullie Guiness of liever iets anders?” vraag ik hen.
Allison Jade Homes
Ik grijns vrolijk als ik een hele collectie aan foto’s heb kunnen maken en ik ben opgelucht als Meaghan ook eindelijk los lijkt te komen. Tot onze verbazing worden we mee gevraagd naar de pub en ik knuffel haar even stevig en al vrij snel lopen we naar de pub en ik pak even de hand van Maeghan terwijl we gedwee de mannen volgen die druk aan het kletsen zijn. ‘Kan je echt geloven dat dit gebeurd’ zegt ze vrolijk en giechelt even als ze de bar in zijn. ‘Ik hoop dat we er nog wat van kunnen verstaan als ze een paar bier op hebben met hun accenten’ gniffel ik even zachtjes.
Ik wenkbrauw wiebel even naar Maeghan als Niall komt vragen of we Guiness willen of liever iets anders en ik glimlach. ‘ Het zal vast als een biertje smaken dus ik lust wel een Guiness’ knikt Allison instemmend. ‘dus dat stereotype is waar , Ieren drinken liever over Guiness dan een lokaal biertje’ zegt ze met een grijns tegen niemand in het bijzonder en ze begint te lachen
Al snel hebben ze de drankjes en bedankt ze Niall voor het drinken en Allison wiegt haar heupen op de muziek heen en weer en glimlacht. de muziek stond niet overdreven hard en dat kon ze wel waarderen.
Er zijn nog geen reacties.