Outfit Nicky - Westlife
Outfit Maeghan

      𝙼𝚊𝚎𝚐𝚑𝚊𝚗 𝙳𝚊𝚠𝚜𝚘𝚗.     


Ik haal even diep adem en probeer me eigen meer te ontspannen terwijl ik naar Allison kijk die vol op foto's aan het maken is met Westlife en zelfs haar crush Nicky om een selfie vraagt. Ik kijk weer richting Niall die nog steeds op een antwoord/reactie wacht van mij. ''Ik vond het GE-WEL-DIG!'' roep ik dan blij uit en vlieg Niall om zijn nek, maar bedenk me gelijk en stap terug. ''Sorry.'' mompel ik dan. Niall lacht even en zegt dat het niet erg is. Ik kijk op naar hem en glimlach terwijl ik lichtelijk in z'n blauwe ogen verdrink. Maar wordt op geschrikt door de stem van Allison. ''Jij ook al op de foto geweest?'' vraagt Allison mij dan en ik schud blozend mijn hoofd. ''Dit is je moment hoor, als je het nu niet doet komt het er nooit meer van waarschijnlijk!'' Ratelt Allison vrolijk terwijl ze ook nog steeds druk bezig is met de mannen van Westlife en vooral Nicky. Tegen het einde van de meet en greet heeft ze miljoenen foto's van en met hem. Ik richt me weer tot Niall. ''Z-Zou ik misschien met je op de foto mogen?'' vraag ik dan en Niall knikt breed glimlachend en dan ga ik naast hem staan waarna er foto's gemaakt worden en kom ik wat losser waarna ik vrolijk met Niall klets en later Kian die er ook bij is komen staan.


      𝙽𝚒𝚌𝚔𝚢 𝙱𝚢𝚛𝚗𝚎.     


Nadat er een paar foto's getrokken zijn van mij en de mannen met het meisje, worden er nu foto's gemaakt van het meisje met mij alleen - ook maakt ze er zelf een paar met der telefoon en ik glimlach breed op elke foto. Inmiddels is haar vriendin/zus/nichtje ect. ook wat losser gekomen en druk aan het kletsen en foto's maken met Niall. Ik kijk even naar Shane die met onze manager aan het praten is waarna de manager naar buiten loopt en de deur sluit, blijkbaar waren deze twee meisjes de laatste voor de meet en greet en die mogen dan altijd iets langer blijven als de rest. Ik kijk het meisje even aan. ''Hoe heet je eigenlijk?'' vraag ik dan aan der. ''Allison.'' antwoord ze vrolijk. ''Zeg Allison zouden jij en je..'' begin ik. ''Vriendin.'' valt Allison me in. ''Vriendin, het leuk vinden om met ons nog wat rond te hangen in de pub?'' vervolg ik me dan. Allison kijkt even naar der vriendin die mijn vraag ook gehoord had en dan kijkt ze weer naar mij. ''Ja als het niet voor te veel problemen zorgt, heel graag.'' antwoord ze dan waarna ze naar der vriendin loopt en ze elkaar even knuffelen en knijpen om zeker te zijn dat dit wel echt is.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen