Hoofdstuk 4 - Niall & Allison
Niall James Horan
Als we naar backstage gaan pak ik de handdoek en dep het zweet van mijn hoofd af en drink daarna gauw een flesje water naar binnen. Ik geef de mannen even een stevig, bezweette knuffel. “dit was geweldig, jullie waren fantastisch’ zeg ik enthousiast en nog vol adrenaline van de show. We frissen ons in de kleedkamers allemaal op en gaan dan naar de ruimte voor de meet and greets. Het is een beetje hetzelfde riedeltje, de meeste fans barsten in tranen uit of worden heel stil. Ze krijgen een knuffel en vaak komt er geen woord meer uit en gaan ze op de foto.
Niall vond het altijd wel heel leuk om fans te zien en nu was de mix tussen zijn fans, die vaak toch wat jonger waren, en de fans van Westlife wel erg leuk. Meerdere moeders met kinderen die kwamen waarvan de een voor Westlife en de jongere voor hem. Ze zijn bijna door de mensen heen als er een enthousiaste dame binnen wandelt en gelijk richt op Westlife. Vermaakt kijkt Niall even en haar vriendin lijkt dezelfde reactie te hebben als een gemiddelde fan. Niall begint te lachen als haar , Niall neemt aan, vriendin of zus, haar een duw naar hem geeft en al snel foto’s begint te regelen voor zichzelf en daarna voor haar.
Even focust Niall zich op het meisje. ‘Hey love, gaat het goed met je?’ is de eerste vraag die hij stelt want echt veel reactie of beweging kwam er niet en het zou niet de eerste keer zijn dat er iemand voor zijn neus zou flauwvallen. Als er een andere reactie dan flauwvallen uit komt zucht Niall toch wat opgelucht. Hij kon er nog altijd niet met zijn verstand bij dat hij dit effect teweeg bracht. ‘Wat vond je van de show?” vraagt hij haar om het ijs te breken.
Allison Jade Homes
Na een geweldig concert lopen we naar de backstage, na even alles te laten controleren mogen we in de rij voor de foto’s. Ik merk dat Maeghan het heel spannend vind, ik zelf ook wel maar ik keek er vooral naar uit. Als we eindelijk aan de beurt zijn lopen we de kamer in en begroeten we iedereen en ik kijk vooral naar de mannen van Westlife en ik grijnst even. ‘Hi, ah wat hebben jullie geweldige outfits en wat waren jullie mega goed” zeg ik enthousiast en kijk om. Ik zie dat Maeghan verlegen staat te doen en ik schud even mijn hoofd.
Ik geef haar een kleine duw richting Niall en negeer de blik die ik krijg van Maeghan. ‘Oh mag ik op de foto met jullie en misschien ook nog een keertje met alleen jou Nicky?” vraag ik vrolijk en er wordt instemmend geknikt. Iemand maakt de fotos en ik grijns even. ‘jij ook al op de foto geweest?” herinner ik Maeghan eraan en ze schudt haar hoofd en krijgt weer een kop als een boei waardoor ik lach. ‘dit is je moment hoor, als je het nu niet doet komt het er nooit meer van waarschijnlijk’ ratel ik vrolijk door.
Er zijn nog geen reacties.