Outfit Nicky - Westlife
Outfit Maeghan

      𝙼𝚊𝚎𝚐𝚑𝚊𝚗 𝙳𝚊𝚠𝚜𝚘𝚗.     

Na nog een allerlaatste bedankt en tot ziens van de mannen lopen ze allemaal af en knuffel ik Allison nog een keer. ''Oh my Alli.. Dat was GE-WEL-DIG!'' gil ik in der oor en Allison knikt instemmend. Inmiddels loopt de zaal langzaam leeg en gaan we ons melden om backstage te mogen voor de meet en greet.

We staan in de rij voor de meet en greet en binnen een aantal minuten staan we gewoon oog in oog met de mannen van Westlife en Niall. Na nog een paar minuten wachten zijn we eindelijk aan de beurt. ''Klaar voor?'' vraagt Allison dan. Ik moet me eigen echt in houden om niet te gaan springen en knik naar der waarna we samen de kamer in lopen en nu echt oog in oog staan met de mannen. Ik verschuil me een beetje achter Allison omdat ik het toch best wel spannend vind maar ontspan eigenlijk vrij wel meteen als mijn blik op Niall valt die me terug aan kijkt. ''Hey'' zegt hij dan met een glimlach en er verschijnt automatisch een glimlach op mijn gezicht. ''H-Hey.'' antwoord ik een beetje verlegen terug. Allison die al druk in gesprek is met de mannen van Westlife draait zich even om naar mij en geeft me dan een duwtje in de richting van Niall. Ik weet me balans nog maar net te houden om recht te blijven staan terwijl ik der een dodelijke blik toe werp, die ze niet ziet aangezien ze al weer druk in gesprek is en draai me dan richting Niall terwijl ik mijn wangen voel gloeien en stop een pluk haar achter me oor.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen