De poster

      𝙼𝚊𝚎𝚐𝚑𝚊𝚗 𝙳𝚊𝚠𝚜𝚘𝚗.     

Samen met mijn beste vriendin Allison sta ik vol spanning te wachten voor de ingang van de arena waar mijn broer Antonio ons net heeft afgezet en samen kijken we op naar de poster die aan de muur hangt waar met grote letters op staat.

𝚆𝙴𝚂𝚃𝙻𝙸𝙵𝙴 & 𝙽𝙸𝙰𝙻𝙻 𝙷𝙾𝚁𝙰𝙽
𝚆𝙷𝙴𝚁𝙴 𝚆𝙴 𝙰𝚁𝙴 𝚃𝙾𝚄𝚁

𝙼𝙰𝚈 𝟸𝟶𝚝𝚑
𝙾𝟸 𝙰𝚁𝙴𝙽𝙰, 𝙻𝙾𝙽𝙳𝙾𝙽.


We zwijmelen allebei even weg bij het zien van de vijf mannen maar komen meteen terug op aarde als de ticket jongen ons aan tikt. ''Hey, Dromers, de deur zijn open. Jullie kunnen binnen verder flauwvallen en kwijlen!'' zegt hij terwijl hij onze VIP tickets scant, waardoor wij een van de eerste zijn die binnen mogen en straks een meet en greet hebben met de mannen van Westlife en Niall. We gaan vooraan bij de hekken staan en bekijken het podium. ''Oh my.. kan niet geloven dat ze dadelijk gewoon hier recht voor onze neus staan.'' roep ik blij uit naar Allison die heftig knikt terwijl ze backstage probeert te kijken om Nicky, Shane, Mark of Kian te spotten. Ik rol lachend met me ogen maar kijk met der mee in de hoop dat ik Niall spot, maar te vergeefs. Inmiddels stroomt de zaal vol en worden we zowat tegen de hekken aan gedrukt.

De intro muziek start en heel de zaal begint te gillen. Ik sla mijn handen over mijn oren maar gil net zo hard mee. Na een paar seconde komen Westlife en Niall op en zingen ze samen 𝚃𝚘𝚝𝚊𝚕 𝙴𝚌𝚕𝚒𝚙𝚜𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝙷𝚎𝚊𝚛𝚝. Ik kijk even opzij naar Allison die helemaal gefocust is op Nicky en ik grinnik zacht maar verstijf even als ik Niall vanuit me oog hoeken dichterbij zie komen en focus me eigen dan volledig op hem. Na dat het nummer is afgelopen, groeten ze alle vijf de fans en daarna loopt Niall af waarna Westlife een nummer start. Als ook dat nummer is afelopen lopen de mannen af en komt Niall weer terug. Zo wisselen ze elkaar steeds af en Allison en ik.. Wij genieten met volle teugen van de mannen en de muziek.

      𝙽𝚒𝚌𝚔𝚢 𝙱𝚢𝚛𝚗𝚎.     
Ondertussen Backstage..


Samen met Shane, Mark, Kian & Niall hang ik wat rond in de kleedkamer. Kian en Niall zijn samen aan het pingelen op hun gitaren en Shane en Mark zijn druk in gesprek. Ik loop de gang op en loop even naar het podium waar ik ongezien de zaal in kijk waarna ik weer terug loop naar de kleedkamer. ''Ah daar ben je Nicky.'' roept Jody onze stylist en werpt me mijn outfit toe. ''Tijd om aan te kleden mannen.'' roept ze dan waarna ze ook de rest hun outfit toe werpt en dan de kleedkamer uit loopt.

Als we allemaal zijn omgekleed lopen we richting het podium waar we onze oortjes en microfoons krijgen terwijl de intro muziek speelt. We worden alle vijf naar de lift geleid en gaan op onze plek staan waarna de intro van ons openingsnummer start en de lift omhoog gaat. Onder het luid gejoel en gegil in de zaal beginnen we met zingen. Na het openings nummer zeggen we nog een hallo en dan loopt Niall af waarna wij ons volgende nummer starten, na ons nummer lopen wij af en loopt Niall weer op.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen