Nicky & Maeghan
𝙽𝚒𝚌𝚑𝚘𝚕𝚊𝚜 𝙱𝚎𝚛𝚗𝚊𝚛𝚍 𝙹𝚊𝚖𝚎𝚜 𝙰𝚍𝚊𝚖 𝙼𝚌𝙶𝚊𝚛𝚛𝚢 𝙱𝚢𝚛𝚗𝚎 𝙹𝚛.
✧ Carrière ✧
In juni 1998 woonde Byrne een auditie bij voor de nieuwe Ierse boyband, waar Boyzone-manager Louis Walsh hem benaderde om zich bij zijn nieuwe onderneming, Westlife, aan te sluiten. Byrne sloot zich aan bij Westlife samen met Kian Egan, Mark Feehily, Shane Filan en Brian McFadden, in 2004 verliet Brian de band en gingen ze met z'n vieren door.
Op 19 oktober 2011 maakte Westlife officieel bekend dat ze na de tour uit elkaar gingen en speelde ze op 23 Juni 2012 hun laatste show voor een uitverkochte Croke Park in Dublin.
In September 2018 werd bekend dat de band weer bij elkaar kwam en dat ze een nieuwe platen deal hadden getekend en op 6 Juli 2019 speelde ze na 7 jaar weer hun eerste grote show in een opnieuw uitverkochte Croke Park, de show was tevens ook live te zien in bioscopen door heel Europa. Inmiddels zijn de mannen aan een nieuwe tour begonnen en touren ze samen met Niall Horan de wereld over.
✧ Leven ✧
Nicky is in 1980 als tweede kind in het muziekale gezin van Yvonne en Nicholas (overleden 2009) geboren. Hij heeft een oudere zus Gillian Byrne en een jongere broer Adam Byrne. Hij groeide op in het noordelijke deel van Dublin, waar hij nu nog steeds woont.
Nicky is erg sociaal en geniet vol van het leven. Ook waardeert hij de kleine dingen in het leven en helpt andere waar hij dat kan.
Vóór zijn muziekcarrière speelde hij profvoetbal en vertegenwoordigde hij de Republiek Ierland op verschillende tienerniveaus.
𝙼𝚊𝚎𝚐𝚑𝚊𝚗 𝙶𝚊𝚋𝚛𝚒𝚎𝚕𝚊 𝙼𝚊𝚛𝚒𝚊 𝙳𝚊𝚠𝚜𝚘𝚗.
✧ About ✧
Maeghan groeide op als jongste van twee kinderen, ze heeft een oudere broer Antonio van wie ze heel veel houd. Al op vrij jonge leeftijd raakte ze bevriend met Allison en had ze haar beste vriendin voor het leven gevonden.
Maeghan is een echte stuiterbal en heeft altijd energie voor 10. Ze is lang met een slank postuur en enorm sportief, ze is vooral gek op kickboksen en heeft daar mee de zilveren handschoenen behaald. Naast kickboksen gaat ze ook graag hardlopen met Allison.
Maeghan is een vrolijke drukke dame, die ook erg verlegen kan zijn en zich dan het liefste verstopt achter Allison. Ze heeft over alles haar eigen mening en houd die dan ook niet altijd voor zich.
✧ Leven ✧
Maeghan is opgegroeid in een liefde vol gezin, haar ouders en broer stonden altijd achter haar keuzes en waren daar voor haar wanneer ze het nodig had maar miste toch iets, dat heeft ze gevonden op de basisschool in haar beste vriendin Allison.
Maeghan heeft een echte passie voor mode en is momenteel bezig met de opleiding styliste. Ze hoopt ooit een van haar favorieten artiesten te kunnen stylen.
Er zijn nog geen reacties.