Niall & Allison
Niall James Horan
Carrière
Niall deed in 2010 mee aan de Xfactor en werd toen door Simon Cowell in een boyband gezet. One Direction had ongekende successen en behaalde vele records. In 2015 stopt hun bandlid Zayn ermee en een jaar later besluiten ze een pauze te nemen om elk hun eigen pad te bewandelen.
Na een jaar rust te nemen gaat Niall eigen muziek maken. In 2017 komt zijn nieuwe album uit Flicker, hierna volgen de albums Heartbreak Wheather en zijn recente album The Show. Hiermee tourt hij de wereld over.
Leven
Niall heeft 1 oudere broer Greg, welke getrouwd is met Denise en zoontje Theo heeft. Zijn ouders scheidden toen hij al jong was. Niall heeft nog niet zoveel ervaring met relaties gezien hij zo jong al bekend werd.
Niall is een gevoels en genietmens , hij waardeert de kleine dingen in het leven en beseft maar al te goed in welke luxe hij leeft.
Niall speelt gitaar, piano en een beetje drum. Tijdens zijn show speelt hij met name gitaar en af en toe piano.
Niall heeft last van claustrofobie en is bang voor vogels als zij te dicht in zijn buurt komen.
Allison Jade Homes
About
Allison groeide op als enig kind van haar ouders en heeft altijd een broer of zus gemist. Al vrij jong raakt ze bevriend met Maeghan en had ze haar zus gevonden. Allison kan een tikje rebels zijn, ze is lang en slank en enorm sportief. Ze gaat graag hardlopen en is bezig met gezond zijn. Allison staat er vaak vrolijk in maar ze kan ook enorm onzeker zijn al laat ze dat net altijd blijken. Allison is een vrolijke dame, die weet wat ze wilt en is niet bang haar mening onder stoelen en banken te steken.
Leven
Allison is opgegroeid in een liefdevolle omgeving, haar ouders waren er altijd wat maakt dat ze een bijzondere band met hen heeft. Toch mistte Alli iemand om haar heen en die vond ze op school, een allerbeste vriendin die als zus is. Alli is in opleiding om als docent te gaan werken. Ze heeft een passie voor kleine kinderen.
Er zijn nog geen reacties.