Foto bij Hooftstuk 25

Nieuw stuk!
Alleen ik heb bijna een week niet geschreven, dus ik moet er weer even inkomen.
Ik ben weer aan het schrijven, dus het volgende stuk is(hoop ik) wat leuker!
xoxo

De volgende ochtend was anders, iedereen was weg, zelfs Sasha, Lisa was alleen.
Ze zocht in de keuken en de woonkamer naar een briefje, Denise schreef altijd een briefje als ze weggingen.
Ze pakte haar mobiel, en belde, maar hij deed het niet.
De gooide van boosheid haar mobiel heel hard in de hoek van de kamer en zag dat hij helemaal kapot was.
Ze ging maar gewoon wat eten en omkleden, daarna zou ze naar de stad gaan voor een nieuwe mobiel.
Ze keek even op internet of ze een leuke mobiel zag.
Toen sloot ze haar laptop af, pakte haar jas en liep naar het centrum van de stad.
Eigenlijk had ze geen zin om te winkelen maar ze kon echt niet zonder mobiel.
Toen ze de telefoonwinkel inliep zag ze Nick en Denise.
Ze liep snel naar ze toe.
“Waar waren jullie nou? Ik schrok me rot toen er niemand was.” Zei Lisa opgelucht.
“Sorry, ik ben helemaal vergeten een briefje neer te leggen.” Zei Denise.
“Oke, geeft niet.” Zei Lisa.
“Wat doe je hier eigenlijk?” vroeg Nick.
“Oja, ik wou je bellen, maar mn mobiel deed het niet, toen heb ik die boos op de grond gegooit, en nu is ie kapot.” Zei Lisa, die zich schaamde.
Lisa liep even naar een kast om te kijken naar de mobieltjes.
“Welke wil je?” vroeg Denise.
“Ik denk een Blackberry.” Zei Lisa.
“Je krijgt em wel van mij.” Zei Denise.
“Nee! Ik koop hem zelf, ik heb hem kapot gemaakt, het is mijn eigen schuld.” Zei Lisa een beetje lachend.
“Hij was eigenlijk al kapot, hij wou toch niet meer bellen?” vroeg Denise.
Lisa knikte.
“Dus ik betaal.” Zei Denise en ze vroeg aan een werknemer om te helpen bij het zoeken van een mobiel.
Na een half uur gezocht te hebben koos ze voor een Blackberry.
Even later, toen ze thuis waren begon Denise met eten koken en Nick en Lisa gingen naar hun kamer.
Lisa was een beetje bezig met haar Blackberry, toen ze een sms kreeg Pas maar op, er kunnen onverwachte dingen gebeuren
Lisa schrok heel erg van het sms’je en liep snel naar Nick.
“Nick…” zei Lisa en ze liet hem het sms’je lezen.

Reageer (3)

  • TWButterfly

    DAMN IT... NOA IS BACK!!!!!!

    1 decennium geleden
  • IceWatch

    top verhaal

    snel verderrrr(yeah)

    1 decennium geleden
  • Quirinius

    ????

    wie stuurd nouweer zo'n smsje??

    wil weten ;P

    snel verder dus !!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen