Foto bij A beautiful night.

-23.00 uur-

Ik lag in mijn bed naar het plafond te staren en ik dacht na over het feit dat dé Justin Bieber hier in de kamer naast mij lag. Hoe onwaarschijnlijk klonk dat wel niet!? Ik moest het gaan controleren, of hij er écht lag. Dus stapte ik uit mijn bed, deed de deur open en sloop de gang in. Ik liep naar Justin's deur en klopte er zachtjes op. Omdat ik geen antwoord kreeg opende ik de deur en zag ik het slapende gezicht van Justin Bieber. Zo bleef ik een tijdje staan kijken, hij was zó knap! Opeens draaide Justin zich om en opende zijn ogen.
"Oh, hallo." mompelde hij slaperig. "Wat sta je daar te doen?"
"Oh, euh... Ik weet het eigenlijk niet." glimlachte ik verontschuldigend.
"Kom dan maar binnen, de gang is zo koud." hij klopte naast zich op het bed, dus ging ik daar zitten.

Ik werd wakker van het zonlicht dat de kamer binnenscheen. Wat voor kamer was dit? Opeens herkende ik hem, onze logeerkamer. Maar waarom had ik hier geslapen? Ik keek opzij en zag het gezicht van Justin? Oh, juist. Daarom. Ik herinnerde me het weer, ik was naar zijn kamer geslopen en Justin had me uitgenodigd om binnen te komen. Toen zijn we beginnen te praten en uiteindelijk van pure vermoeidheid in elkaars armen in slaap gevallen.
"Goedemorgen," fluisterde Justin. Blijkbaar was hij wakker geworden tijdens mijn dagdroom.
"Goedemorgen," fluisterde ik terug en ik gaf hem een kus op zijn mond.
"Een héle goedemorgen!" verbeterde hij grijnzend.
"Kom" en ik trok hem uit het bed. "Tijd om op te staan!"


Reacties?

Reageer (5)

  • ILOVEJBXx

    Oeehhh

    SPANNEND

    (A)(H)

    1 decennium geleden
  • Fiducia


    Geweldig!

    Je moet écht schrijfster worden!

    En dan wordt dit zo'n bestseller!

    En dan wordt je zo kei rijk!

    En dan kom ik je bezoeken in Amerika.

    En dan ga ik ook in Amerika wonen,
    en dan wonen we samen in Amerika en...

    ...en dan val ik uit mijn bed. x)

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    vederr

    1 decennium geleden
  • HEARTBUCKS

    SNEL VERDER !
    xoxo

    1 decennium geleden
  • holdalittle

    Deze Story werkt verslaaaavend (:
    En is superdupeeeer (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen