Foto bij Yeah. The whole world saw it.

Justin & Jordin.

-Twee zalige zangers (zangeressen)

Nicole's pov:
Wauw. Ze waren écht zó'n schattig koppel!

Annelien's pov:
Zó schattig! Hoe ze naar elkaar kékén! Je werd er bijna zélf verliefd van!

Bart's pov:
Wat een klef gedoe! Dit had ik niet echt in Justin gezien.

Ryan's pov:
Als er ooit een verfilming kwam van Justin & Chloë, ik waarschuw je al, het is nóg kleffer en verliefder en zo dan Romeo & Julia. Echt erg.

Veerle's pov:
Zó lief! Zó verliefd! Al die jongens keken minachtend naar Justin, maar ik vond het juist superlief!

Chloë's pov:
Iedereen was weg. Zelfs Ryan. En Justin bijna.
Eigenlijk was iedereen gewoon naar huis. En moest Justin binnen een half uurtje op een interview zijn.
Ik kon het héél goed vinden met Nico, Annelien, Veerle, Ryan en Bart. Alhoewel de jongens zeiden dat ze bijna moesten overgeven toen we daarstraks in het restaurant gingen eten en ik naast Justin zat. Als ze al moesten overgeven wanneer Justin me kuste, amai...
Maar ze waren écht leuk. Nou ja, niet zo leuk als Justin, natuurlijk, maar... zo leuk als Justin's vrienden.
Ik lachte om deze redelijk rare omschrijving.
Justin, die net binnenkwam, gaf me een kus op mijn wang. 'Wat is er zo grappig?'
Ik schudde mijn hoofd. 'Niets.'
'Justin!'riep Pattie van aan de voordeur. 'Komaan! We moeten nu écht gaan!'
'Sorry,'fluisterde Justin in mijn oor. Hij drukte nog zacht zijn lippen op de mijne, voor hij vertrok. 'Kijken hé,'riep hij nog, voor hij de deur uitliep.
Ik pakte mijn gsm en beantwoordde de sms'en die ik had gekregen, uit België. De show startte toch pas over een half uurtje.

*Half uur later*

Snel zette ik de tv aan. Het was al begonnen. Justin, Miranda Cosgrove en een of andere presentator zaten in een soort cirkel.
'Geweldig!'lachte Miranda.
Justin knikte.
'Zo, jullie hebben beide een lief, hoe gaat het daarmee?'
Justin grijnsde. 'Met Chloë? Helemaal geweldig, denk ik zo.'
'Het is uit met Scott,'mompelde Miranda.
Justin en de presentator keken haar verbaasd aan. 'Echt waar?'vroeg de man.
Miranda knikte en glimlachte licht.
Justin klopte zacht op Miranda's hand. 'Spijtig,'mompelde hij.
Miranda pakte Justin's hand vast. 'Helemaal niet. Nu heb ik toch tijd voor iemand anders?' Ze glimlachte verleidelijk naar Justin, die haar even verbaasd aankeek en toen snel knikte.
'En, hoe gaat het met je muziekcarrière, Miranda?'
Miranda lachte vriendelijk naar de camera. 'Nou heel goed, denk ik. Raining Sunshine is al veel verkocht, en Justin en ik gaan samen een hit maken.'
Justin mompelde iets onverstaanbaars en Miranda glimlachte. 'Ik hou ook van jou, Justin.' Toen boog ze zich naar voren en kuste Justin op de mond.
Justin reageerde even niet en toen rolde de aftiteling over het beeld, terwijl daarachter de foto van Justin en Miranda, kussend, stond.

Versteend staarde ik naar het scherm.
Me plus you,
I'm a tell you one time

Als een reflex, trok ik mijn gsm uit mijn broekzak en nam snel op.
'Chloë? Oh my god! Heb je dat gezien? Ik bedoel... Ze kuste hem! Nou ja, ik bedoel... gaat het wel? Chloë?'
Ik liet mijn gsm uit mijn handen vallen, toen het eindelijk tot me doordrong.
Justin had gekust. Met een ander meisje. Met Miranda Cosgrove. Justin Bieber had gekust met Miranda Cosgrove. Dat zou niet erg zijn. Als hij mijn lief niet geweest was!
Mijn lief had gekust met Miranda!
Ik schudde mijn hoofd. Justin had me bedrogen. Voor de hélé wereld. Op tv.
Opnieuw schudde ik mijn hoofd.
'Chloë? Chloë!'kwam het zacht uit mijn gsm die nu op de grond lag. Maar ik beantwoordde hem niet.

Reageer (16)

  • Dunzak

    omg jij moet echt heel snel veder gaaan:Xmoet

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen