Foto bij Your world is my world. (Justin Bieber) 27

Die foto is toch echt wel geweldig tochh??

Valerie POV:
Ik kijk naar Christian die Justin grijnzend een box tegen z`n schouder geeft. Opeens gaan we de kant van de sloot op. Ik gil en trek Christian mee. Opeens is de grond weg en liggen we met z`n 3en in de sloot. Ik begin keihard te lachen Justin en Christian ook. Er komen allemaal mensen die onze fietsen uit de sloot halen. Er komen allemaal meisjes naar Justin toen of springen in de sloot. Justin kijkt ons hulpeloos aan. Ik knipoogde naar hem rende naar de sloot en sprong bijna op Justin. `Als ik ga spetteren, pak jij je fiets met Christian en fietst weg!’ zeg ik. Hij wil iets zeggen maar ik begin al lekker te spetteren en heb er eigenlijk wel lol in. Opeens worden al die meisjes boos op mij en duwen me onder water. Ik krijg bijna geen lucht meer. Ik zwem naar de kant en met veel moeite lukt dat. De meisjes gaan nu langzamerhand weg. Opeens trekt iemand me het water in en houd me heel lang onder water. Als ik hoestend boven kom zie ik iemand hard weg rennen een meisje. Ik ga hoestend op de kant zitten. Opeens word ik heel duizelig.

Justin POV:
Ik probeer Valerie al 7 keer te bellen maar ze neemt niet op! Ik loop te ijsberen door de kamer.`Justin chill!’ zegt Christian. `Ik maak me zorgen om Valerie ze neemt haar mobiel niet op! En je weet hoe ruig sommige fans zijn!’ zegt ik gespannen. `Zullen we haar dan maar gaan zoeken?’ vraagt Christian nu ook best bezorgt. We stappen op onze fietsen. We scheuren naar de sloot. Al van ver zie ik Valerie uit het water klimmen ik ga nog harder fietsen ik zie haar hoestend langs de kant zitten ik gooi mijn fiets op de grond en rende naar haar toe. Ik sloeg mijn arm om haar heen en opeens leek ze flauw te vallen. Ik legde haar zachtjes op jet gras en keek Christian geschrokken aan. Ik schud een klein beetje aan Valerie. Opeens begon ze heel erg te hoesten. Ik schrok me dood en keek geschrokken naar Christian. Valerie stopte moet hoesten en keek me aan. `Valeriiee!’ zei ik en ik gaf haar een knuffel. `Jusstin!’ zei ze lachend op de dezelfde manier als mij ik klonk over vrolijk. Christian keek een beetje toe. Valerie zag het ook en riep: `Groepsknuffel!!’. daar stonden we met z`n we met z`n drieën.`Jeetjee Justin jou fans zijn gestoord!’ lacht Valerie. `Jaaa alles voor deze mooiboy’ zeg je heel erg arrogant. `Nou volgens mij deden ze het alleen omdat ik hun mooie kleren had viesgemaakt.’ Zei Valerie nog arroganter en probeerde haar lach in te houden, maar toen Christian begon te lachen gingen we allemaal helemaal stuk!!


Moet ik nog wel verder gaan??
Zeg ff of k verder moet!!

Reageer (9)

  • xsexyturtlex

    ERDERRR

    1 decennium geleden
  • Rolipoli

    Like itt,,,
    jij moet verdeeer <'33
    verslaafd..

    1 decennium geleden
  • Celine159

    ga aub verder !!!!

    1 decennium geleden
  • JbCblove

    Verderrrrrr<333333333333

    1 decennium geleden
  • bbibb

    geniaal is dit verhaal!
    snell verder please(H)
    je schijft supperr!!

    xoxo:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen