Foto bij The premiere, with friends without Edward!

REactie!!!>>>(flower)

POV Eline.
Bernice liep weer naar ons en gaf mijn telefoon aan vera, want ik was Renske nu aan het reden en ook mijzelf. Edward liep nu weg. Ik keek hem heel boos aan.
Renske, ik moet dat flesje nu hebben! Zei ik boos, pakte het af en liep boos naar de set.
Ik kon het haar niet uitleggen, te weinig tijd en was te gevaarlijk voor haar.
Ik moets nu aan mijn film beginnen en morgen de premier daar moets ik met Kellan heen, van zijn manager. Dus ik moest wel, ik had het Vera uitgelegd en ze begreep het wel.
Ik ging vanavond wel de rest van mijn vriendinnen uitnodigen.
Dat word super gezellig, ze hadden beloofd allemaal te komen.
Maar van Kellan’s manager mocht ik geen date meenemen, was wel jammer, anders had ik Taylor kunnen bellen.
Maar ik moest Kellan’s date spelen en hij de mijne, maar ik hoorde zijn gedachte, en volgens mij vond hij het niet heel erg. Wat is dan wel weer erg vond voor Vera.
Ik wist alleen niet hoe ik het zonder Edward moest volhouden, normaal hielp hij mij als er iets bijna fout ging. En ik zat nu met allemaal mensen in de zaal, en ik kon niet zo maar weglopen.
En als de pers door kreeg dat ik bloed dronk, ik wou niet eens aan het idee denken.

Reageer (4)

  • DjDylano

    Kellan is nu ook player(cool)
    verderr(flower)

    1 decennium geleden
  • VeerFanPire

    OEhh
    Snellll VERDER..!!!!

    1 decennium geleden
  • GreenRanger

    Oehhhhh:DKellann(H)

    Maarr when word Larissa een vampier(A)

    SnellVerderrr(H)

    1 decennium geleden
  • blovesr

    Dan kan edward lekker met mij op date, want jij bent er tog niet, jij bent met kellan.. ahww wat zielig voor vera...(huil)


    SnellVerderr(dance)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen